//
کدخبر: ۴۲۱۱۶۱ //
صبحانه| وعده صبحانه

سالم ترین صبحانه برای مردان کدام است؟

دکتر نوریا دیانووا، متخصص تغذیه روسی، بهترین مواد مغذی را که سالم ترین صبحانه را برای مردان تشکیل می دهند، معرفی کرد.

سالم ترین صبحانه برای مردان کدام است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این کارشناس روسی با اشاره به اینکه صبحانه مهم ترین وعده غذایی است، خاطرنشان کرد: بنابراین، باید حاوی تمام مواد مغذی اصلی – پروتئین ها، چربی ها، کربوهیدرات ها و فیبرهای غذایی باشد.

وی گفت: اگر تخم مرغ را به عنوان پایه انتخاب کنیم، بهترین پروتئین حیوانی در مقایسه با گوشت، لبنیات یا غذاهای دریایی آسان هضم و ارزان است. یک زن می تواند صبح یک تخم مرغ بخورد و یک مرد می تواند دو تخم مرغ را با نان قهوه ای بخورد نه نان سفید. صبحانه باید حاوی فیبر باشد. بنابراین باید سبزیجات مختلف مانند گوجه فرنگی، کاهو و غیره را به تخم مرغ اضافه کنیم، سپس یک صبحانه ایده آل به دست می آوریم که می توان چندین بار در طول هفته خورد.

دیانووا گفت: بهترین صبحانه برای مردان شامل یک املت با گوجه فرنگی خرد شده است. زیرا به لطف لیکوپن موجود در گوجه فرنگی، تأثیر مثبتی بر پروستات دارد و حرکت اسپرم را بهبود می بخشد.

این کارشناس خاطرنشان کرد: گزینه دوم برای صبحانه، فرنی بلغور جو دوسر است که به آن مواد دیگری اضافه می کنیم تا برای سلامتی مفیدتر باشد.

وی بیان کرد: مصرف جو-کربوهیدرات به این معناست که صبحانه فاقد پروتئین، چربی و فیبر غذایی است. بنابراین فکر می کنم بهترین چیزی که می توان به بلغور جو دوسر اضافه کرد میوه هایی مانند موز، سیب و پرتقال است. همچنین باید پروتئین و چربی را به صبحانه خود اضافه کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۱۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان