//
کدخبر: ۴۱۸۵۵۸ //

انواع تامپون را بشناسید

تامپون هم مانند نوار بهداشتی انواع مختلفی دارد که هر فرد با توجه به شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند.

انواع تامپون را بشناسید

تامپون هم مانند نوار بهداشتی انواع مختلفی دارد که هر فرد با توجه به شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند. قیمت تامپون قاعدگی با توجه به اینکه تامپون ایرانی انتخاب کنید یا خارجی و نوع آن متفاوت است:

تامپون انگشتی

این تامپون‌ها، لوله‌های کوچک پنبه‌ای هستند که به آرامی و با فشار انگشت وارد واژن می‌شوند. برای خارج کردن آن هم با انگشت، نخ تامپون را گرفته و آن را خارج می‌کنیم.

تامپون همراه با اپلیکاتور

این نوع تامپون هم همان شکل لوله پنبه‌ای را دارد اما با کمک یک اپلیکاتور وارد واژن می‌شود.در انتخاب هر تامپون یک نخ کوچک قرار دارد که با کشیدن آن، تامپون از بدن خارج می‌شود. به دلیل راحت بودن این نوع تامپون، استفاده از آن طرفداران بیشتری دارد.

تامپون‌ها از نظر قدرت جذب هم انواع مختلفی دارند. در واقع عددی که روی این تامپون قرار دارد که میزان جذب خون روی آن ثبت شده است. انواع این تامپون شامل ضعیف با میزان جذب ۶ گرم، معمولی بین ۶ تا ۹ گرم، خوب از ۹ تا ۱۲ گرم، خیلی خوب ۱۲ تا ۱۵ گرم و عالی بین ۱۵ تا ۱۸ گرم است. به همین منظور فرد می‌تواند در روزهای مختلف دوران قاعدگی و با توجه به مقدار خونریزی یکی از این تامپون‌ها را انتخاب کند. ممکن کسی از شما این سوال را بپرسد که تامپون مردانه چیست؟ جواب ساده است. چیزی به این نام اصلا وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۵۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان