تاریخ انتشار: 1402/05/28 11:49
کد خبر: 920

این ستاره تمام رشته‌های منصوریان را پنبه کرد/ ریکانی؛ مرد اول دربی جنجالی هفته

کاپیتان صنعت نفت نقش اول پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان بود.
این ستاره تمام رشته‌های منصوریان را پنبه کرد/ ریکانی؛ مرد اول دربی جنجالی هفته

 موفقیت در دربی نیاز به تجربه بالای بازیکن‌ها دارد و کاپیتان برزیلی‌های ایران به‌خوبی این مورد را می‌داند و همیشه در بازی‌های بزرگ کار را درمی‌آورد. طالب در جدال با فولاد خوزستان و سرمربی سابقش که شناخت خوبی از او داشت، کار سختی پیش روی خود می‌دید، ولی توانست ضربه اول را به آنها بزند و البته از این اتفاق خوشحال نشود!

در شرایطی که جو فولاد آرنا به سود فولاد نبود، طالب ریکانی با یک شلیک زمینی به گوشه دروازه کریستوفر نت، تیمش را پیش انداخت و در ادامه نمایشی در خط میانی با پاس‌ها و ارسال‌های خود داشت و  پاس گل هم داد تا بتوانند سه امتیاز را از این بازی بزرگ بگیرند و شکست سنگین برابر استقلال  را فراموش کنند.

کاپیتان صنعت نفت پس از این گل تماشایی، با یک پاس دیدنی حسین شنانی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن دروازه کریستوفر نت را برای دومین بار باز کند و نقش اصلی برای رسیدن به آبادانی‌ها به سه امتیاز و پایکوبی در اهواز باشد.

درخشش طالب ریکانی در دیدار مقابل فولاد کاری کرد تا شکست سنگین خانگی هفته اول مقابل استقلال به نوعی فراموش شود و شاگردان عبدالله ویسی خود را آماده دیدار مقابل پیکان کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wo9x4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی سرمربی صنعت نفت شد