//
کدخبر: ۳۹۱۷۴۵ //

دلایل افزایش آزادی جنسی زنان در زندگی زناشویی چه است؟

ممکن است میل جنسی زن از شوهرش بیشتر باشد

دلایل افزایش آزادی جنسی زنان در زندگی زناشویی چه است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

براساس نظر کارشناسان، ما در میانه یک تغییر جنسی بزرگ هستیم. زنان امروز آزادی جنسی بیشتری دارند و به راحتی خواسته‌های جنسی خود را مطرح می‌کنند، که رفتار بسیار مثبتی است. اما جالب آنکه، این مسئله موجب مشکلات جنسی بیشتری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فواید رابطه جنسی در حمام؛ سرگرم کننده و آرامش دهنده

بهترین پوزیشن در رابطه جنسی برای بارداری

مردان به این کلیشه عادت کرده‌اند که میل جنسی آنها باید بالاتر باشد، اگرچه این مسئله صحیح نیست. امروزه مردانی به پزشک مراجعه کرده و می‌گویند که همسر آنها بسیار بیشتر از آنها میل جنسی دارد.

مسئله پایین بودن میل جنسی این مردان نیست، فقط برخی زنان میل جنسی بالاتری دارند. این مسئله احتمالاً همیشه صحیح بوده، اما از نظر فرهنگی زنان قبلاً میل جنسی خود را ابراز نمی‌کردند و حالا این کار را می‌کنند. در حقیقت، امروز مردان بیشتری به پزشک مراجعه می‌کنند و برای «هماهنگ شدن» با میل جنسی همسرشان کمک می‌خواهند. مردانی که می‌توانند یک یا دو بار رابطه جنسی مداوم داشته باشند، از قرص ویاگرا استفاده می‌کنند تا بتوانند دور سوم را هم داشته باشند، اگرچه واقعاً مشکل سفت شدن آلت ندارند.

به هیچ وجه نمی‌توان گفت که زنان باید میل جنسی کمتری داشته باشند یا از میل جنسی خود شرمنده باشند. در عوض، هر دو جنس باید بپذیرند که تفاوت میل جنسی (از هر طرف) یک مسئله کاملاً طبیعی است و احتمالاً شاهد رواج بیشتر آن نیز خواهیم بود. مهم نحوه گفتگوی زن و شوهر در مورد این مسئله است. هر دو طرف باید نسبت به تمایلات جنسی طرف مقابل احترام قائل شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۷۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان