//
کدخبر: ۳۹۱۶۷۴ //

نشانه‌های تجاوز جنسی به زن‌ها| آقایان جدی بگیرند!

روابط جنسی جزیی از محرمانه‌ترین و خصوصی‌ترین اسرار فرد به حساب می‌آیند

نشانه‌های تجاوز جنسی به زن‌ها| آقایان جدی بگیرند!
به گزارش فرتاک نیوز،

رها طناز ؛ روابط جنسی جزیی از محرمانه‌ترین و خصوصی‌ترین اسرار فرد به حساب می‌آیند .همسران ممکن است تا قبل از ازدواج تجربه روابط متعددی راداشته و یا نداشته باشند و این ممکن است که هیچ تاثیری در آینده ارتباط افراد تحت عنوان رابطه ی زناشویی نداشته باشد .

اما همین که مرد و زن با هم ازدواج کرده و زیر یک سقف قرار گیرند تمام رفتارهای جنسی آنها می بایست مشترک و با اطلاع از یکدیگر باشد و هر گونه ارتباط جنسی خارج از دایره رابطه زناشویی زنگ خطر و هشدار محسوب می شود .

اشتغال همسران در بیرون از منزل و در محیط کار خصوصا محیط های گروهی  می تواند هر لحظه زمینه ی خطر را فراهم نماید خصوصا برای بانوان  شاغل .

اشتغال بانوان در محیط های مختلط بدون شک و‌تردید می تواند مخاطره آمیز باشد خصوصا برای آن دسته از افرادی که بنا به هر دلیلی در تنگنای اقتصادی قرار داشته و برای حفظ منابع درآمدی خود ناچار به پذیرفتن شرایطی خارج از عرف و اخلاق می شوند .

متاسفانه به دلیل شرایط اخلاقی و فرهنگی حاکم بر جامعه بخش قابل توجهی از آمار تجاوز به بانوان هیچگاه کشف و نمایان نمی شود و بسیاری از سوژه های مورد تجاوز سعی دارند تا این راز بزرگ را برای همیشه نزد خود مخفی نگاه دارند .

مرد وظیفه دارد که تمام احوال همسر خود را به دقت رصد کند و نظارت کامل داشته باشد .

rape-1486191273-300x187

یقینا هر مردی به همسرش نهایت اعتماد را دارد اما اگر همسرتان شاغل است وظیفه دارید که هر از گاهی بدون اطلاع و‌هماهنگی قبلی به محل کار همسرتان مراجعه و خودتان را نشان دهید و حتی المقدور افراد شاغل در آن مجموعه و همکاران نزدیک را شناخته و شناسایی کنید .

اگر به هر دلیلی نیاز مالی پیدا کردید و در تنگنا قرار گرفتید قرض گرفتن از همکار مرد همسرتان آخرین گزینه باشد و حتی توصیه می‌شود حتی اگر همسرتان هم پیشنهاد داد شما نپذیرید ،منشأ اکثر تجاوزها و خیانت‌ها ریشه در فقر مالی و نیاز مالی دارد .

در مناسبت‌هایی مانند تولد همسرتان اگر قرار است مراسم یا جشنی برای او تدارک دیده شود شرکت کرده و حضور داشته باشند مگر اینکه اطمینان حاصل کنید که تمام افراد حاضر زن هستند .

اگر رساندن و یا آوردن همسرتان از محل کار برنامه روتین شما نیست اما بازهم به صورت رندوم و اتفاقی در برخی روزها  به محل کار همسرتان مراجعه و او را با خودتان برای مراجعت به منزل همراهی کنید .

رفتار و اخلاق همسرتان را زیر نظر داشته باشید ،از کنار رفتارهایی مانند گوشه گیری ،پرخاشگری ،عدم میل جنسی و ممانعت از برقراری ارتباط جنسی با شما، واکنش غیر قابل پیش بینی به ابراز احساسات شما ،افسردگی و اضطراب عبور نکنید .

ادامه دارد …

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان