//
کدخبر: ۳۸۶۹۰۶ //

ترس از فرار مانع آزادی موقت دنی آلوز شد

دادستان بارسلونا اعلام کرد که دنی آلوز، ستاره بارسلونا، حداقل باید یک هفته دیگر در زندان بماند تا نتایج آزمایش DNA مشخص شود.

ترس از فرار مانع آزادی موقت دنی آلوز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه بررسی پرونده آلوز در دادگاه بارسلونا برگزار شده، اما مقامات قضایی هیچ وثیقه‌ای را برای این بازیکن قبول نکرده‌ و اعلام کرده‌اند که او باید حداقل تا هفته دیگر در بازداشت بماند.

این دادگاه قرار است تا چند روز آینده لایحه دفاعیه ارائه شده از سوی وکیل این بازیکن را به صورت دقیق بررسی کند و در آن زمان ممکن است اجازه آزادی موقت او را صادر کند.

با این حال دفتر دادستانی بارسلونا خواسته که او فعلا تا زمان مشخص شدن نتیجه آزمایش DNA همچنان در زندان باشد. کارلوس کیلز مدعی شده است که مقامات قضایی بارسلونا به وضوح اعلام کرده‌اند که نگران هستند این ستاره برزیلی در صورت آزادی اقدام به فرار کند.

آلوز از 20 ژانویه تا به حال در بازداشت است. او متهم به تعرض جنسی به دختری 23 ساله در کافه‌‎ای در شهر بارسلونا در زمان برگزاری جشن سال نوی میلادی است.

1802567

کریستوبل مارتی، وکیل این بازیکن، در اولین جلسه دادگاه سعی کرد با ارائه مدارکی نشان دهد که هیچ آثاری از ضرب و جرح روی بدن این دختر دیده نمی‌شود و به این ترتیب مطرح کردن اتهام تجاوز به صورت کامل منتفی است.

او همچنین از تصاویر مربوط به دوربین‌های مدار بسته موجود در آن کافه به عنوان سندی برای اثبات بی‌گناهی موکلش استفاده کرده است.

مجله سمانا مدعی شده است که آلوز دوباره با جوانا سانز، همسرش، تماس گرفته تا به او اطمینان بدهد که این اتفاق از روی عمد و آگاهانه رخ نداده و او در شرایطی نبوده که کنترلی روی حرکاتش داشته باشد.

یکی از زندانیانی که در کنار آلوز حضور داشت و به تازگی آزاد شده درباره رفتار این بازیکن در زندان گفت: «او هر زمان بتواند به همه کمک می‌کند. او برای همه خوراکی می‌خرد و سعی ندارد در مرکز توجه باشد. آلوز واقعا فروتن است و هرگز نشان نداده که خودش را ستاره می‌داند. بسیاری از حضور او در زندان خوشحال هستند.»

این بازیکن پیش از این بارها تأکید کرده بود که هر گونه اتهام تجاوز را رد می‌کند، اما چند روز قبل بالاخره به این موضوع اعتراف کرد و مدعی شد که پیش از این هر بار این اتهام را تکذیب کرده بود چون نمی‌خواست همسرش را ناراحت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۹۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان