//
کدخبر: ۳۹۰۴۰۱ //
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

چگونه رابطه جنسی را در روابط خود پررنگ کنیم؟

اگر از خود می‌پرسید که آیا ممکن است رابطه جنسی به خوبی زمانی که برای اولین بار عاشق شدی باشد؟ پاسخ مثبت است.

چگونه رابطه جنسی را در روابط خود پررنگ کنیم؟

تناوب رابطه جنسی می‌تواند در طول زمان با توجه به شرایط تغییر کند. اما این بدان معنا نیست که افراد از یکدیگر خسته می‌شوند. اگر از خود می‌پرسید که آیا ممکن است رابطه جنسی به خوبی زمانی که برای اولین بار عاشق شدی باشد؟ پاسخ مثبت است.

رابطه جنسی و صمیمیت می‌تواند با بلوغ روابط افراد بهبود یابد. راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید زندگی جنسی خود را تقویت کنید.

اغلب گفته می‌شود که بزرگترین اندام جنسی گوش‌ها هستند. داشتن رابطه جنسی بیشتر بدون ایجاد ارتباط عاطفی یا افزایش ارتباطات، احتمالاً باعث بهبود پایدار در رابطه نمی‌شود. مدیریت استرس یکی دیگر از عوامل کلیدی برای یک زندگی جنسی سالم است.

درمانگر میشل واینر-دیویس، MSW، در کتاب خود، “ازدواج با گرسنگی جنسی: تقویت میل جنسی شما، راهنمای زوج”، رویکرد “فقط انجامش دهید” را پیشنهاد می‌کند:

“در ابتدا، بسیاری در مورد رویکرد من به سبک نایکی در رابطه با زندگی جنسی محتاط بودند. توصیه “فقط انجامش بده” با هر چیزی که آن‌ها در مورد چگونگی آشکار شدن میل جنسی اعتقاد داشتند مغایرت داشت… من اغلب می‌توانستم آرامش را در چهره افراد ببینم.

واینر-دیویس توضیح می‌دهد: «این به این معنی نبود که مشکلی در آن‌ها وجود داشته باشد یا چیزی از ازدواجشان کم شده است. “این فقط به این معنی بود که میل آن‌ها به رابطه جنسی تغییر کرده است.”

اگر همیشه منتظر می‌مانید تا سطح تمایلتان در رابطه جنسی با همسرتان مطابقت داشته باشد، ممکن است مدت زیادی طول بکشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان