//
کدخبر: ۳۸۳۲۴۵ //

قیمت ایمپلنت با بیمه در مرکز ایمپلنت آیریک چقدر است ؟

قیمت ایمپلنت با بیمه در مرکز ایمپلنت آیریک چقدر است ؟

به گزارش مرکز ایمپلنت آیریک و براساس مقاله ایمپلنت دندان با بیمه سقف پوشش بیمه ایمپلنت دندان در ایران از 1 تا 20 میلیون تومان می باشد و سقف هزینه ایمپلنت با بیمه تامین اجتماعی نیز از 3 میلیون تا 15 میلیون تومان است.

آیا ایمپلنت دندان با بیمه انجام می شود؟

سوال پر تکراری که افرادی که به ایمپلنت دندان نیاز دارند می پرسند این است که ایمپلنت دندان با بیمه انجام می شود یا خیر و قیمت ایمپلنت با بیمه چقدر است؟

در همین ابتدا باید بگوییم که بله ایمپلنت دندان با بیمه انجام می شود اما به دلیل قیمت بالا و نوسانات زیاد و همچنین قوانین عجیب و غریب بیمه ها ، ایمپلنت دندان با بیمه به افسانه ای دور از دسترس تبدیل شده است.

در این مطلب بصورت کامل تمامی بیمه هایی که ایمپلنت دندان را تحت پوشش دارند معرفی خواهیم کرد تا با آگاهی کامل برای بیمه ایمپلنت خود اقدام کنید.

بیمه

لیست بیمه های طرف قرار داد با دندانپزشکی آیریک

بیمه 2

همانطور که گفتیم بیمه های درمانی دارای سقف قیمت ایمپلنت با بیمه هستند که هرکدام مبلغی را تحت پوشش قرار میدهند. این مبلغ تحت پوشش معمولا با توجه به میزان سرمایه شما در بیمه و سن بیمه گذار تامین می شود.

توجه داشته باشید که بیمه اکثر بانک ها در دفترچه نسخه نوشته می شود و معرفی نامه برای ارائه به بیمه بانک تحویل شما میگردد.

سقف بیمه ایمپلنت دندان متفاوت است و بر اساس میزان بیمه – سن بیمه گذار و شاغل بودن یا بازنشستگی شخص تعیین می شود.

برای مشخص شدن سقف بیمه باید در مطب از طریق کد ملی و نام و نام خانوادگی شخص بیمه گذار استعلام شود و بصورت آنلاین انجام می شود.

برای برخی از بیمه ها پس از مشخص شدن سقف بیمه و انجام ایمپلنت دندان با بیمه توسط پزشک معرفی نامه جهت دریافت حق بیمه به بیمار داده می شود و برای برخی از بیمه ها پس از انجام کار مبلغ بیمه کسر می شود و مابقی توسط بیمار پرداخت می گردد.

در ادامه لیست سقف بیمه های ایمپلنت دندان را مشاهده می کنید توجه کنید این لیست با توجه به شرایط شما متفاوت است و ممکن است مبلغ پوشش بیمه تغییر کند.

قیمت ایمپلنت

لیست پوشش بیمه ایمپلنت دندان

بیمه 4

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا با توجه به سقف پوشش بیمه دانا برای ایمپلنت دندان بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و سقف مناسبی را پوشش می دهد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از ایمپلنت دندان با بیمه دانا ، پس از اینکه برای ویزیت و طرح درمان به مرکز ایمپلنت آیریک مراجعه کردید یک معرفی نامه و طرح درمان با ریز قیمت ها برای بیمه دانا ارائه می شود.

سپس معرفی نامه را به شرکت بیمه دانا ارائه می دهید و با توجه به سقف پوشش بیمه خود یک گواهی قیمت به مطب ارائه می دهید و به اینصورت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا انجام می شود.

قیمت ایمپلنت با بیمه و اقساطی

 قیمت ایمپلنت دندان با بیمه و بصورت اقساطی یک از شرایط منحصربفرد در مرکز ایمپلنت آیریک است که می توانید علاوه بر استفاده از بیمه ایمپلنت دندان، مابقی هزینه ایمپلنت را بصورت اقساطی پرداخت کنید.

این شرایط به اینصورت است که سقف پوشش بیمه از کل مبلغ ایمپلنت دندان کسر می شود و مابقی را 50 درصد پیش پرداخت می کنید و در 3 قسط نیز ادامه هزینه را می پردازید.

به عنوان مثال هزینه ایمپلنت دندان شما می شود 50 میلیون تومان و سقف بیمه شما 10 میلیون است در این صورت 40 میلیون تومان باقی مانده است که 50 درصد آنرا پیش پرداخت می کنید و مابقی را در 3 قسط پرداخت می کنید.

منبع: دندانپزشکی آیریک

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان