//
کدخبر: ۳۷۳۷۸۱ //
موسس خانه تاب‌آوری در نشست آموزشی تاب‌آوری و کیفیت زندگی مطرح کرد

توسعه تاب‌آوری سبب ارتقای کیفیت زندگی معلولان می‌شود

موسس خانه تاب‌آوری در نشست آموزشی تاب‌آوری و کیفیت زندگی گفت: توسعه تاب‌آوری سبب ارتقای کیفیت زندگی معلولان می‌شود

توسعه تاب‌آوری سبب ارتقای کیفیت زندگی معلولان می‌شود

به همت جامعه معلولان کرمانشاه و باحضور اعضای این انجمن نشستی آموزشی با عنوان تاب‌آوری و کیفیت زندگی صبح امروز (۱۵ آبان)  در محل تالار اجتماعات بهزیستی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

محمدرضا مقدسی تسهیلگر نشست آموزشی تاب‌آوری و کیفیت زندگی و مدیر و موسس خانه تاب‌آوری در گفتگویی با  فرتاک‌نیوز گفت: افراد معلول به دلیل شرایط خاصی که دارند ممکن است نمره پایین‌تری در سطح سلامتی و یا کیفیت زندگی تجربه کنند و به این دلیل نیازمند خدمات و حمایت‌های ویژه‌ای هستند.

 به گزارش فرتاک‌نیوز؛وی افزود: حمایت سازمانهای متولی به ویژه سازمانهای مردم نهاد که ماهیتی مشارکتی دارند می‌تواند در ارتقای سطح سلامت ، توانایی، تاب‌آوری و کیفیت زندگی و یا حتی ادارک آن تاثیرات مثبتی داشته باشد .

  موسس خانه تاب‌آوری در ادامه اظهار کرد: تلاش برای توسعه تاب‌آوری و ارتقای کیفیت زندگی معلولان می‌تواند چارچوب تمامی اقدامات را معنا کند و در واقع هر اقدامی منجر به ارتقاء کیفی زندگی باشد ؛ همان مورد انتظار است.که هر اندازه در این امر موفق باشیم از صدمات روحی ، اضطراب‌ وافسردگی،احساس‌کسالت ، بیهودگی ونابهنجاریهای‌اجتماعی به ‌ویژه در جامعه معلولان دور شده‌ایم.

مقدسی درخاتمه اضافه کرد: در کنار تمامی تلاشهای این حوزه بر نقش سلامت معنوی بعنوان متغیری که توان پیش‌بینی کیفیت زندگی را دارد بخش عمده کیفیت زندگی و تاب‌آوری منوط به سلامت معنوی آدمی است و انسان خالی از معنا گرفتار بحران هویت خواهد بود.

گفتنی است؛ محمدرضا مقدسی در کارنامه خود ترجمه بالغ بر 30 عنوان کتاب تخصصی حوزه تاب آوری را دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۷۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان