//
کدخبر: ۳۶۴۹۰۵ //

درمان‌های طبیعی برای میگرن در کودکان

میگرن در کودکان ناتوان کننده است و می تواند منجر به علائمی فراتر از سردرد شدید شود.

درمان‌های طبیعی برای میگرن در کودکان
به گزارش فرتاک نیوز،

اگرچه درمان پزشکی ضروری است، اما برخی از درمانهای طبیعی به آرام کردن بیمارکمک می‌کنند.

درمان های طبیعی برای میگرن در کودکان

برخی از داروهای طبیعی به کاهش علائم میگرن در کودکان کمک می کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در بنیاد تحقیقات میگرن، این وضعیت تا 10 درصد از کودکان در سن مدرسه را تحت تاثیر قرار می دهد. علاوه بر این، به اندازه میگرن که بزرگسالان را تحت تاثیر قرار می دهد ناتوان کننده است.

علائم آن می‌تواند شامل سردرد شدید، حالت تهوع، استفراغ، سرگیجه و حساسیت به نور و صدا باشد. در واقع باعث درد شکم و تغییرات خلقی نیز می شود.

میگرن در کودکان فقط یک سردرد نیست. این وضعیت مزمن است و باعث علائم شدیدتر و ناتوان کننده می شود.

1. اسانس نعناع

مطالعات نشان می‌دهد که استفاده از آن در رایحه درمانی در برابر سردرد موثر است. همچنین، به نظر می‌رسد تأثیر مثبتی در مدیریت تهوع و ناراحتی داشته باشد.

2. بابونه

می توانید از گیاه بابونه و اسانس آن به عنوان درمان طبیعی میگرن در کودکان استفاده کنید. مصرف آن نه تنها از شدت سردرد می‌کاهد، بلکه علائم دیگر مانند ناراحتی معده، اضطراب و مشکل در خواب را نیز تسکین می‌دهد.

3. منیزیم

میگرن می‌تواند نشانه کمبود منیزیم باشد. این ماده معدنی ضروری نقش مهمی در بسیاری از عملکردهای بدن از جمله کنترل گلوکز و انتقال عصبی دارد.

شواهد علمی نشان می‌دهد که مکمل منیزیم می‌تواند به تسکین میگرن کمک کند، زیرا شدت آن را کاهش می‌دهد. منیزیم در غذاهای زیر موجود می باشد:

•    سبزیجات و برگ های سبز

•    لوبیا

•    دانه ها و آجیل

•    غلات کامل

4. کمپرس سرد

میگرن عملکرد مدرسه کودکانی که از آن رنج می‌برند را تغییر می‌دهد. بنابراین، ممکن است بر تحصیل آنها تأثیر بگذارد.

استفاده از کمپرس سرد میگرن را در کودکان تسکین نمی‌دهد. با این حال، ممکن است به تسکین موقت کمک کند. استفاده از کمپرس سرد التهاب را کاهش می‌دهد، هدایت عصبی را کند می‌کند و رگ‌های خونی را منقبض می کند . بنابراین برای این شرایط مناسب است.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنید؟

بدون درمان مناسب، میگرن می‌تواند زندگی کودکان را محدود کند. حتی می‌توانند منجر به عملکرد ضعیف مدرسه شوند. به همین دلیل، اگر کودک شما علائمی داشت، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان