//
کدخبر: ۳۶۲۱۶۲ //

۶ نشانه که نشان می دهد شریک زندگی شما با غیر رابطه جنسی دارد!

این نشانه ها می تواند به شما بگوید که یا شریک زندگی شما خیانت می کند یا اینکه نه خیانتی در کار نیست

6 نشانه که نشان می دهد شریک زندگی شما با غیر رابطه جنسی دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

راه هایی برای تشخیص اینکه آیا شریک زندگی شما با شخص دیگری رابطه جنسی دارد یا خیر وجود دارد. این یک حس ششم نیست، بلکه توانایی مشاهده تغییرات آشکار در رفتارشان است که پنهان کردن آن دشوار است.

994e36e4-13f7-4a6d-8bed-05ff29ce4cab

نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد شریک زندگی شما رابطه جنسی دارد اما نه با شما:

1. شریک زندگی شما از تماس فیزیکی با شما اجتناب می کند

بنابراین، اگر شریک زندگی شما دست از نوازش شما، اغوای شما و جستجوی فرصت هایی برای برقراری تماس فیزیکی با شما برداشته است، ممکن است به این دلیل باشد که اتفاقی در حال رخ دادن است. اغلب، زمانی که فردی خیانت می کند، رفتار اجتنابی در پیش می گیرد. این ممکن است ناشی از احساس گناه یا رضایت از بودن با شخص دیگری باشد.

2. وقتی شریک زندگی شما با شخص دیگری رابطه جنسی داشته باشد، بوی بدن او متفاوت می شود

مطالعات مختلف نشان داده است که بو نقش کلیدی در روابط انسانی دارد. اگر مدت طولانی با همسرتان بوده اید، احتمالاً می توانید تأیید کنید که او بوی خاصی دارد که شما به راحتی می توانید آن را تشخیص دهید و شریک شما را از بقیه منحصر به فرد می کنید. 

3. شریک زندگی شما بدون هیچ توضیحی بسیار خسته است. اگر شریک زندگی شما همیشه برای داشتن رابطه جنسی خسته است، این ممکن است نشانه این باشد که مشکلی در رابطه وجود دارد.

4. او نعوظ خود را حفظ نمی کند

در حالی که برخی از مردان می توانند در رختخواب هم با شریک زندگی و هم با معشوق رفتار متقابل داشته باشند، برخی دیگر ممکن است دچار مشکلات نعوظ شوند.

مشکلات اختلال نعوظ می تواند به استرس و بیماری های مختلفی مانند فشار خون بالا، دیابت و تصلب شرایین و غیره مرتبط باشد. اما، اگر می‌دانید دلیلش این نیست، شاید شریک زندگی‌تان انرژی خود را در جای دیگری رها می‌کند.

5. شریک زندگی شما دوش نامنظم می گیرد

هنگامی که برای مدت طولانی با کسی زندگی می کنید، روال نظافت او را تشخیص می دهید. به همین دلیل، ممکن است برای شما بسیار عجیب باشد که او ناگهان در وسط روز دوش بگیرد یا هر زمان که از سر کار به خانه می آید به دنبال تنها ماندن در حمام باشد.

هنگامی که شریک زندگی شما با شخص دیگری رابطه جنسی داشته است، ممکن است این نیاز اجباری را برای از بین بردن علائم آشکار احساس کند.

6. شریک زندگی شما از صحبت کردن در مورد آن امتناع می کند یا اگر چیزی عنوان کنید عصبانی می شود

شاید این واضح ترین نشانه ای باشد که شریک زندگی شما با شخص دیگری رابطه جنسی دارد. از این گذشته، اگر او چیزی برای پنهان کردن ندارد، پس چرا باید از این سؤال که شما می پرسید عصبانی شود؟

اگر شریک زندگی شما با شخص دیگری رابطه جنسی داشته باشد، از بحث پیرامون این موضوع دوری می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۱۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان