//
کدخبر: ۳۵۹۹۶۳ //
روابط جنسی

این گیاه برای بهبود روابط جنسی معجزه میکند

زنجبیل داروی گیاهی محبوبی برای افزایش میل جنسی به شمار می‌رود.

این گیاه برای بهبود روابط جنسی معجزه میکند
به گزارش فرتاک نیوز،

زنجبیل داروی گیاهی محبوبی برای افزایش میل جنسی به شمار می‌رود.

هم‌چنین روغن زنجبیل نیز برای بهبود روابط جنسی مفید است. زنجبیل، به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند، از بدن در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند. طبق نتایج مطالعات علمی، عصاره‌ی زنجبیل می‌تواند کیفیت و کمیت اسپرم‌ها را نیز بهبود ببخشد. زنجبیل، هم‌چنین، برای تسکین خستگی جنسی و اختلال نعوظ نیز به کار می‌رود

چراخانمها بایدزنجبیل بخورند ؟

چون زنجبیل سردردهای ناشی از عادت ماهانه را کاهش میدهد و جریان قاعدگی را بهبود می‌دهد و همچنین درد غیر قابل تحمل زنان رادر زمان پریود تسکین میدهد

ازبهترین خوراکیهابرای بزرگ کردن آلت تناسلی زنجبیل است

اگر سیستم ایمنی تان ضعیف است زنجبیل گزینه‌ خوبی برای بهبود آن به شمار میرود

میتواند جریان خون را افزایش دهد که برای آلت تناسلی خوب است

تمام خواص، فواید و عوارض زنجبیل ، عضو برتر نسخه های درمانی طب سنتی

زنجبیل به عنوان ادویه ی آشپزی و دارویی در بسیاری از فرهنگ های سنتی مورد استفاده بوده است. آن هم چنین گیاهی قدرتمند با فواید سلامتی متعدد است. این بخش از سلامت نمناک را حتما بخوانید تا بیشتر در مورد زنجبیل و نحوه استفاده از زنجبیل برای سلامتی یاد بگیرید.

زنجبیل چیست؟

زنجبیل نوعی ادویه از ریشه گیاهان Zingiber officinale است . عموما در آشپزی در بسیاری از غذاهای آسیایی، دارو های گیاهی و خاورمیانه به کار می رود زنجبیل از شاخه کورکومین است این روش عموما برای درمان مشکلات روده و معده مفید و غذایی عالی برای افرادی که رژیم بدون لکتین دارند محسوب می شود ، زنجبیل هم چنین ممکن است به عنوان مسکن و به عنوان درمانی برای اختلالات سلامتی مورد استفاده قرار گیرد و زنجبیل اثرات ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد.

ترکیبات موجود در زنجبیل :

ترکیبات فعال در زنجبیل عبارتند از gingerol، shogaol، paradol، zingerone، zerumbone، - dehydro، terpenoids و flavonoids [ R ]، تمام این ترکیبات دارای فعالیت های آنتی اکسیدانی هستند در حالی که برخی از آن ها دارای ضد تومور، ضد التهاب، ضد میکروب،مسکن درد و فعالیت های حفاظتی کبد هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان