//
کدخبر: ۳۵۵۶۸۱ //

جانباختن ۲ نفر در آتش‌سوزی انبار سوخت پاوه

فرماندار پاوه از وقوع آتش‌سوزی در محل دپو سوخت در روستای هانی‌گرمله این شهرستان خبر داد که منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن یک فرد دیگر شد.

جانباختن ۲ نفر در آتش‌سوزی انبار سوخت پاوه
به گزارش فرتاک نیوز،

اردشیر رستمی با بیان اینکه ساعت حدود یک بامداد امروز (۲۵ خرداد) یک حادثه آتش‌سوزی از بخشداری نوسود به ما اعلام شد، گفت: این حادثه در یک انبار دپو گالن‌های ۲۰ لیتری بنزین رخ داده که احتمالا قاچاق هم بوده و یک جرقه که هنوز مشخص نیست چه منشایی داشته، باعث بروز آتش سوزی شده است.

فرماندار پاوه با بیان اینکه در جریان این حادثه دو جوان ۱۸ و 16 ساله جان خود را از دست دادند، یادآور شد: متاسفانه جوان دیگری نیز که برای کمک به آنها رفته بود دچار ۴۰ درصد سوختگی شده و هم اکنون در بیمارستان پاوه بستری است.

رستمی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، تاکید کرد: به محض اطلاع از وقوع آتش سوزی، نیروهای امدادی در کوتاه‌ترین زمان به محل حادثه رفته و آتش را مهار کردند، اما شدت حادثه باعث شد دو نفر جان خود را از دست بدهند.

وی همچنین از فوت یکی دیگر از مجروحان حادثه ریزش ساختمان در شهر نوسود که پنجشنبه هفته گذشته (۱۹ خرداد) رخ داد، در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر داد و عنوان کرد: تعداد فوتی‌های این حادثه به پنج نفر رسیده است.

فرماندار پاوه با اشاره به وخامت حال برخی از مصدومین این حادثه که اکنون شاهد فوت یکی از آنها بودیم، افزود: متاسفانه باز هم امکان افزایش فوتی ها وجود دارد.

روز پنجشنبه (۱۹ خرداد)، انفجار یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود به دلیل نشست گاز خانگی باعث فوت و مصدوم شدن تعدادی از ساکنین این ساختمان شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۶۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان