//
کدخبر: ۳۳۳۳۷۸ //

ریزش موی بیماران کرونایی مادام العمر است؟

متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: ریزش موی بیماران کرونایی پنج تا شش ماه طول می‌کشد و بعد از این مدت موها به حالت عادی برمی‌گردند و این گونه نیست که تا پایان عمر وجود داشته باشد.

ریزش موی بیماران کرونایی مادام العمر است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مریم نواب‌زاده در گفت وگویی اظهار کرد: چند دلیل برای ریزش مو در مبتلایان به کرونا وجود دارد که حتی پس از بهبودی نیز در بدن از بین نمی‌روند.

وی افزود: کمبود ویتامین D، تب شدید، استرس جسمی و روح، تغییر مکانیسم بیولوژیکی بدن و مصرف طولانی مدت داروها برای ویروس کرونا از مهم‌ترین دلایلی است که باعث ریزش موی مبتلایان می‌شود.

نواب زاده بیان کرد: وقتی شخصی مبتلا به کووید-۱۹ می‌شود؛ به طور کلی ۱۰ روز طول می‌کشد تا بدنش با ویروس مقابله کند و ۱۰ روز اول دوره حاد محسوب می‌شود و اگر سیستم ایمنی بدن کارکرد خوب و مطلوبی داشته باشد می‌تواند به طور صحیح پادتن مورد نیاز را تولید کرده و با کرونا ویروس مبارزه کند؛ سپس  بعد از ۱۰ روز به ایمنی رسیده و دوران حاد را پشت سر گذاشته شده است.

وی در مورد درمان و تعمیم کلی راه‌های طب سنتی برای درمان بیماری کرونا، یادآور شد: در طب ایرانی باید بیمار رویت و بسته به شرایط بدنی و مزاجی فرد دارو تجویز شود و تعمیم یک دارو به کل افراد اصلا منطقی و علمی نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان