//
کدخبر: ۳۲۹۲۳۹ //

کرونا جان بانوی ۱۰۱ ساله کیشوند را گرفت

سخنگوی شورای سلامت کیش با بیان اینکه سیگنال‌های آغاز پیک ششم را دریابیم گفت: امروز یک خانم ۱۰۱ ساله به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

کرونا جان بانوی ۱۰۱ ساله کیشوند را گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا رضانیا شامگاه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: این بانوی ۱۰۱ ساله با علائم تنگی تنفس ، تب و لرز،  دارای بیماری زمینه ای دیابت ، فشار خون و آسم  در بیمارستان بستری شده بود.

وی افزود:اگر بیمار هستید، یا احساس بیماری دارید، لطفادر خانه بمانید و حتی اگر واکسینه شده‌اید باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید.

رضانیا یادآور شد: در مقایسه‌ای دقیق‌تر و نگاه تخصصی به آمارهای کشوری  از نظر همه‌گیری کرونا می‌بینیم این فراز و فرودها کاملا معنادار بوده و احتمال شکل‌گیری پیک ششم بسیار جدی‌تر از گذشته شده است.

وی گفت: بررسی‌های آماری در استان‌ها به تفکیک نشان می‌دهد در برخی مناطق عادی انگاری مردم باعث شده تا خوشه‌های خانوادگی کوچکی از بیماری دوباره شکل بگیرد.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش افزود:سرعت گرفتن واکسیناسیون آمارهای کرونایی را کاهشی کرده، روندی که البته نباید سبب عادی انگاری و بی توجهی به این ویروس مُسری و کشنده شود، ضمن اینکه با واکسیناسیون حداکثری در کشور فاصله داریم.

تاکنون در این جزیره هشت هزار و ۳۶۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده و پنج بیمار نیز در بیمارستان فوق تخصصی جزیره کیش بستری هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان