//
کدخبر: ۳۲۶۴۱۷ //

۳میلیون دانش‌آموز واکسن کرونا تزریق کردند

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از واکسیناسیون ۳ میلیون دانش‌آموز خبر داد.

 3میلیون دانش‌آموز واکسن کرونا تزریق کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون دانش‌آموزان، اظهار کرد: از زمانی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا دوازدهم آغاز شد که بر این اساس تعداد زیادی از این گروه از دانش‌آموزان در سامانه واکسیناسیون ثبت‌نام کرده و با مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسن زدند.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا فردا(چهارشنبه)، بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز واکسن خود را تزریق کردند.

حمیدی از پیش‌بینی مراکز اختصاصی واکسیناسیون دانش‌آموزان در برخی استان‌ها خبر داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش اعلام آمادگی کرده است که با هماهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه‌ علوم پزشکی استان‌ها در بعضی مناطق که لازم است جهت تسریع فرایند واکسیناسیون دانش‌آموزان، مراکزی پیش‌بینی شود، اقدام کند.

 معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به واکسیناسیون معلمان بیان کرد: برای فرهنگیان نیز در کنار مراکز تجمیعی وزارت بهداشت، ۴۲۷ مرکز اختصاصی پیش‌بینی شد که معلمان، فرهنگیان، مربیان مهدهای کودک و عوامل اجرایی مدارس واکسن زدند.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان دُز اول و دُز دوم واکسن خود را تزریق کردند البته یک بخشی از فرهنگیان واکسن آسترازنکا تزریق کردند که دُز بعدی آن، ۳ ماه طول می‌کشد؛ بعضی از فرهنگیان هم دچار بیماری شدند که ۶ هفته مجاز نبودند که واکسن تزریق کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۴۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان