//
کدخبر: ۳۲۳۵۴۳ //

روش هایی با بلندتر شدن قد فرزندانتان

نگران قد بچه‌ها هستید؟ شاید لازم است برخی از عادات سالم را دنبال کنید، عوامل خارجی متعددی که به رشد کلی کمک می‌کنند و برای والدینی که نگران قد فرزندان خود هستند، کاملا مفیدند.

روش هایی با بلندتر شدن قد فرزندانتان
به گزارش فرتاک نیوز،

همه والدین می‌خواهند فرزندانشان قد بلند و قوی شوند، زیرا این دو پارامتر به طور گسترده‌ای به عنوان نشانه‌های سلامتی در نظر گرفته می‌شوند.

ژن‌ها نقش مهمی در تعیین قد کودک ایفا می‌کنند، اما عوامل خارجی متعددی در رشد کلی نقش دارند.   رژیم غذایی و ورزش بدنی همچنین می‌تواند رشد جامع یک فرد را تضمین کند. والدین، ​​که نگران قد فرزندان خود هستند، می‌توانند به نکات زیر توجه کنند:

نگران قد بچه‌های خود نباشید!

رژیم متعادل

تغذیه مناسب برای رشد کودکان بسیار مهم است و همچنین بهترین راه برای اطمینان از رسیدن آن‌ها به حداکثر قد است. رژیم متعادل شامل کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها، چربی و ویتامین‌ها می‌تواند برای رشد فرزندان شما معجزه کند. مواد غذایی سرشار از روی نیز برای قد کودک شما مفید است. همه والدین باید فرزندان خود را از غذا‌های ناخواسته و نوشیدنی‌های گازدار دور نگه دارند.

ورزش

در حالی که نمی‌توانید از فرزندان خود انتظار تمرینات سخت داشته باشید، تمرینات کششی ساده می‌توانند تأثیر زیادی بر قد فرزند شما داشته باشند. حرکات کششی مزایای متعددی دارد. این کار نه تنها ستون فقرات را بلند می‌کند بلکه وضعیت کودک شما را نیز بهبود می‌بخشد. مشارکت کودکان در حرکات کششی نیز روند رشد قد را با رشد آن‌ها تسهیل می‌کند.

یوگا

انجام یوگا همچنین شامل کشش و تعادل نیز می‌شود. هر دوی این موارد برای قد فرزندان شما مفید است. بچه ها، اغلب، جلسات یوگا را به عنوان یک سرگرمی میببینند تا یک جلسه تمرین خسته کننده.

بارفیکس

همیشه آویزان شدن از میله بارفیکس، یکی از راه‌های افزایش قد بوده است. آویزان شدن از میله به بلند شدن ستون فقرات کمک می‌کند و قد بچه‌ها را بیشتر می‌کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان