//
کدخبر: ۳۲۳۴۴۰ //

افراد مبتلا به سرطان حاد خون نباید واکسن کرونا بزنند

یک متخصص خون و انکولوژی در همدان با تأکید براینکه افرادی که مبتلا به سرطان حاد خون هستند اقدام به واکسن زدن نکنند، گفت: ما هیچ ممنوعیتی برای زدن واکسن کرونا نداریم فقط کسانی که مبتلا به سرطان حاد خون هستند و تحت شیمی درمانی‌اند ممنوع است.

افراد مبتلا به سرطان حاد خون نباید واکسن کرونا بزنند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمدعلی عباسی در گفت‌و گو با ایسنا ، اظهار کرد: زدن واکسن برای افرادی که سرطان دارند خطرناک نیست بلکه توصیه می‌شود حتماً واکسن تزریق کنند تا عفونت‌ها و  ویروس در بدنشان کم شود و سیستم ایمنی بدنشان تقویت پیدا کند.

وی افزود : تمام افراد بالای ۱۸ سال حتماً واکسن تزریق کنند و از زدن واکسن دوری نکنند چرا که باعث کاهش مرگ و میر در استان و کشور خواهد شد و خطر را تا حدودی از مردم دور می‌کند.

عباسی اشاره‌ای به نوع واکسن کرد و گفت : فرقی نمی‌کند چه واکسنی تزریق شود مهم این است که تمام مردم واکسینه شوند تا از این بیماری ملموس جلوگیری شود.

 وی با اشاره به افرادی که پلاکت خون پایین دارند و اقدام به تزریق واکسن می‌کنند ، اظهار کرد : این نوع از افرادی که با پلاکت خون پایین مواجه هستند نگران نباشند چرا که هیچ خطری بعد از زدن واکسن آنها را تهدید نمی‌کند .

وی در پایان با اشاره به اینکه زنان باردار هم می‌توانند واکسن تزریق کنند، بیان کرد: این نوع از افراد هم می‌توانند واکسینه شوند و فرقی نمی‌کند چه واکسنی بزنند اما بهتر است با پزشک خود مشورت لازم را داشته باشند و بعد اقدام به تزریق واکسن کنند و یکی از افتخارات ایران این بوده است که هیچ فلج اطفالی بعد از واکسینه شدن نداشتیم .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۴۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان