//
کدخبر: ۳۲۱۵۱۰ //

این چهار استان آمار بیشترین مرگ کرونایی را دارند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در هفته گذشته شاهد افزایش ۵ درصدی بیماران مثبت بستری کرونا و افزایش ۱۲.۵ درصدی در تعداد فوتی ها نسبت به هفته قبل‌تر بودیم.

این چهار استان آمار بیشترین مرگ کرونایی را دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

سیما سادات لاری، افزود: در هفته چهارم مرداد ماه تعداد ۲۳۳۵۳۲ بیمار سرپایی مثبت در کشور شناسایی شدند که نسبت به هفته سوم مرداد ماه حدود ۱.۲ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در هفته‌ای که گذشت میانگین بروز موارد مثبت بستری در کشور حدود ۴۰ نفر به ازای هر صد هزار نفر جمعیت و میانگین بروز موارد مرگ و میر ناشی از بیماری ۴۸.۵ نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت گزارش شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های ایلام، خراسان شمالی، مازندران، چهارمحال و بختیاری و گلستان (در هفته گذشته) به ترتیب دارای بیشترین میزان بروز موارد مثبت بستری در کشور بوده‌اند.

لاری ادامه داد: همچنین بیشترین میزان بروز موارد مرگ و میر ناشی از بیماری در کشور به ترتیب در استان‌های قم، گلستان، گیلان و مازندران گزارش شده است.

وی اظهار کرد: روند بستری در برخی استان‌ها نزولی شده و یا در حال عبور از قله بیماری است، ولی در مجموع همچنان شاهد تعداد بالای بیماران بستری در بیمارستان‌ها و مراکز در مانی کشور هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۵۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان