//
کدخبر: ۳۱۵۵۱۰ //

شش روش درمان خانگی ریزش شدید مو

ریزش مو مشکل بزرگی نیست که نتوان آن را درمان کرد، البته برای درمان مناسب، ابتدا نیاز به شناخت صحیح علت ریزش مو است، از دست‌دادن مو و ریزش آن تا حدودی طبیعی است. کافی است دست خود را در موهایتان ببرید و با فشار کم یک دسته از آن‌ها را بکشید، همیشه تعدادی مو در دستان شما می‌ماند.

شش روش درمان خانگی ریزش شدید مو
به گزارش فرتاک نیوز،

گیاهان دارویی  برای افزایش  رشد موی سر  می‌توانند مؤثر باشند اما زمانی که شما با مشکل ریزش شدید موهایتان دست و پنجه نرم می‌کنید اولین مرحله پیدا کردن راهی برای توقف ریزش است؛ با استفاده از این درمان‌های خانگی می‌توانید با ریزش موی خود خداحافظی کنید.
گیاه ختمی

ختمی یا گل بامیه، می‌تواند مواد مورد نیاز مو را تأمین کند، از سفید شدن زودرس مو جلوگیری نماید و شوره سر را درمان کند.

آمله (انگور فرنگی هندی)

برای افرادی که از ریزش موی سر خود رنج می‌برند، انگور فرنگی هندی یک معجزه است. این ماده سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان‌هایی است که می‌تواند فرآیند ریزش مو را کندتر کند.

حنا

حنا عمدتاً به عنوان یک رنگ مو طبیعی با نرم کننده استفاده می‌شود اما خواص موجود در آن برای استحکام ریشه مو بسیار مفید است. اگر حنا را با سایر مواد ترکیب کنید، نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد.

نارگیل

نارگیل مزایای بسیار زیادی برای سلامتی موهای شما دارد. این ماده نه تنها می‌تواند باعث رشد دوباره موها شود بلکه آن را نرم‌تر می‌کند. نارگیل دارای اسیدهای چرب مفید، مواد معدنی و پروتئین‌هایی است که می‌تواند شکست مو را کمتر کند. این ماده همچنین سرشار از پتاسیم و آهن است. شما می‌توانید از روغن نارگیل یا شیر آن برای جلوگیری از ریزش موهای خود استفاده کنید.

سیر

پیاز، سیر سولفور بالایی دارد. به همین خاطر در طب سنتی از آن برای رشد مجدد موها استفاده می‌شود.

آب پیاز

پیاز سرشار از سولفور است و با افزایش تولید کلاژن، باعث رشد موها می‌شود. استفاده از آب آن بر روی پوست سر می‌تواند ریزش مو را تحت کنترل خود بگیرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۵۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان