//
کدخبر: ۳۰۵۷۷۷ //
رضایی کوچی:

قوه‌قضائیه تخلفات ستاد ملی مقابله با کرونا را به طور جدی پیگیری کند

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه هر چه سریع‌تر نسبت به بررسی پرونده ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و اقدام کند.

قوه‌قضائیه تخلفات ستاد ملی مقابله با کرونا را به طور جدی پیگیری کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه ستاد ملی مقابله با کرونا در این ایام نتوانسته به خوبی شرایط را مدیریت کند و همین موضوع سبب بروز خطرات جدی به کشور و سلامت مردم شد.

وی افزود: بهتر بود ستاد مقابله با کرونا در ایام نوروز که تعطیلات مردم بود، محدودیت‌های کرونایی را ایجاد می‌کرد به جای این که در این ایام بخواهد کسب و کارهای مردم را تعطیل کند.

رضایی کوچی گفت: دود بی تدبیری‌های دولت در مدیریت بحران در شرایط کرونایی کشور و تبعات تصمیمات غلط رئیس جمهور به چشم مردم خواهد رفت و با سلامت و جان مردم بازی می‌کند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: متأسفانه دولت و رئیس جمهور عموما همه چیز را به برجام و مسائل سیاست خارجه گره زده است و توجهی به اتکا بر توان داخلی ندارد.

وی همچنین یادآور شد: کشور طبیعتا از این سوءتدبیری‌ دولت و ستاد مقابله با کرونا رنج می‌برد، بنابراین مجلس به این موضوع ورود کرده و اخیراً هم نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی جهت ورود قوه قضائیه به تخلفات ستاد مقابله با کرونا تهیه و تدوین کرده است.

رضایی کوچی با تأکید بر ضرورت تحقیق و تفحص از ستاد مقابله با کرونا، گفت:‌نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص را کلید زده‌اند و هرچه سریع‌تر باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد تا تکلیف ابهامات و تخلفات و سوء مدیریت برخی مسؤولان روشن شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خواستار ورود جدی و پیگیری عاجل قوه قضائیه در پرونده تخلفات ستاد ملی مقابله با کرونا شد.

منبع: فارس

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان