//
کدخبر: ۲۹۰۴۸۱ //

امتحانات دانش‌آموزان نباید به صورت حضوری برگزار شود

یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: امتحانات دانش‌آموزان نباید به صورت حضوری برگزار شود.

امتحانات دانش‌آموزان نباید به صورت حضوری برگزار شود

منصور علی‌مردانی ظهر امروز (۱۵ آذرماه) در جلسه َشورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه در موج اول کرونا روزانه در جهان ۷۶ هزار نفر به این ویروس مبتلا می‌شدند، اظهار کرد: این رقم در موج دوم به ۲۱۰ هزار نفر و در موج سوم کرونا که در آن قرار داریم به ۵۹۸ هزار مبتلا در روز رسیده است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با بیان اینکه طبق اعلام کارشناسان بهداشتی جهان نسبت به موج چهارم این بیماری، متذکر شد: موج چهارم کرونا که با آغاز فصل سرد سال با آن مواجه خواهیم بود، می‌تواند بسیار خطرناک‌تر از موج‌های قبلی باشد، لذا باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از بیش در دستور کار مردم قرار گیرد.

علی‌مردانی ضمن خطرناک دانستن برگزاری امتحانات مدارس به صورت حضوری، عنوان کرد: تجمعات یکی از دلایل اصلی شیوع کرونا در کشور بوده و باید حتی‌الامکان از وقوع آن جلوگیری کرد.

در ادامه این جلسه، رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر نیز خبر از انجام تست‌های Rapid کرونا در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و گفت: این ‌کیت‌ها ظرف ۲۵ دقیقه این امکان را می‌دهد که جواب تست کرونای افراد مشخص شود و همین ‌موضوع نقش بسیار موثری در جلوگیری از شیوع کرونا دارد.

کوروش شعبانی یادآور شد: تست‌های سریع بیماری کرونا سبب شناسایی حجم زیادی از بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان خواهد شد و کمک شایانی به بیماریابی خواهد کرد.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی بیمارستاهای شهرستان به بیماران کرونایی، ادامه داد: برای درمان بیماران کرونایی و خدمات‌رسانی بهتر در این‌ حوزه، دو بخش دیگر به بیمارستان امدادی ابهر اضافه می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر با اشاره به اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان و شهرستان ابهر، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری باشیم.

شعبانی با اشاره به اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر در بیمارستان‌های ابهر بستری شده‌اند، عنوان کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان بیش از ۱۱ هزار ۲۰۸ مورد تست و ۲۰۰۰ مورد سی.‌تی اسکن انجام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۴۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان