//
کدخبر: ۲۶۷۳۷۸ //

افراد به علائم نادر بیماری کرونا توجه نکنند

متخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به اینکه ویروس کرونا از ابتدا شیوع تا الان جهش زنتیکی نداشته است، به همه افراد توصیه کرد که به علائم نادر بیماری کرونا خیلی توجه نکنند.

افراد به علائم نادر بیماری کرونا توجه نکنند

مسعود مردانی در خصوص علائم جدید کرونا بیان کرد: این بیماری ممکن است هر قسمت از بدن را درگیر، اما بیشترین عضوی که توسط ویروس کووید ۱۹ درگیر می‌شود، دستگاه تنفسی است.

وی با اشاره به اینکه در فصل تابستان کرونا با علائم گوارشی همراه است، تاکید کرد: سایر علائم این بیماری نظیر علائم چشمی، پوستی و سردرد جزء نشانه‌های نادر این بیماری هستند و در تمام افراد مبتلا به کرونا دیده نمی‌شوند و شاید از بین ۱۰۰ بیمارمبتلا به کرونا یک نفر این علائم را داشته باشد.

این متخصص بیماری‌های عفونی ضمن اشاره به اینکه ویروس کرونا از ابتدا شیوع تا الان جهش زنتیکی نداشته است، متذکر شد: توصیه می‌شود افراد به علائم نادر این بیماری خیلی توجه نکنند چرا که توجه بیش از به نشانه‌های کرونا سبب بروز استرس بین مردم می‌شود و همچنین بهتر است افراد در مواجهه با علائم نگران نباشند چرا که پزشکان درصورت بروز علائم حتما بیماری کرونا تشخیص می‌دهند.

کرونا پلاس موج جدید کروناست

افشین محمد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص کرونا پلاس گفت: این بیماری نوع جدید کرونا نیست، بلکه موج جدید ویروس کووید ۱۹ است که بر اثر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم ایجاد شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان