//
کدخبر: ۲۶۷۳۷۷ //

رکوردی عجیب/ثبت تعداد ۳۹۸۱۸ مورد جدید ابتلای به کرونا در آمریکا

آمریکا روز پنجشنبه رکورد جدیدی را در زمینه ابتلای روزانه مردم این کشور به کروناویروس ثبت کرد و بالاترین آمار ابتلا به این بیماری ظرف ۲۴ ساعت را به خود اختصاص داد.

رکوردی عجیب/ثبت تعداد ۳۹۸۱۸ مورد جدید ابتلای به کرونا در آمریکا
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس محاسبه انجام شده از سوی خبرگزاری رویترز، روز پنجشنبه تعداد ۳۹۸۱۸ مورد جدید ابتلای به کروناویروس در آمریکا ثبت شد که این بیشترین میزان ابتلای روزانه به این بیماری در این کشور از زمان آغاز همه‌گیری ویروس تا کنون است.

در روزهای اخیر چند ایالت دیگر آمریکا شامل تگزاس، آلاباما، آریزونا، کالیفرنیا، فلوریدا، آیداهو، می‌سی‌سی‌پی، میسوری، نوادا، اوکلاهما، کارولینای جنوبی و وایومینگ رکوردهای جدیدی را در زمینه افزایش ابتلا به کرونا در میان مردم گزارش کردند.

رکورد قبلی ابتلای روزانه به کرونا در آمریکا مربوط به ۲۴ آوریل با ثبت رقم ۳۶۴۲۶ تن بود در حالی که روز چهارشنبه رقم ابتلای ۳۶۰۰۰ تن در سراسر آمریکا به این بیماری ثبت شد که کمی کمتر از رکورد ۲۴ آوریل بود.

مقامهای بهداشت و درمان آمریکا معتقدند که در واقعیت بالغ بر ۲۰ میلیون آمریکایی به کروناویروس مبتلا شده اند که این رقم ۱۰ برابر بیشتر از آمار رسمی ابتلای ۲.۳ میلیون تن به کرونا در آمریکا است.

رئیس سازمان بهداشت جهانی هشدار داده که با بدتر شدن روند همه گیری کرونا در جهان انتظار می‌رود چند روز دیگر رقم رسمی مبتلایان به این بیماری در جهان از ۱۰ میلیون تن فراتر برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان