//
کدخبر: ۲۵۰۰۷۶ //

فرشتگان زمینی، رسولان سلامت! سپاس

پیام تقدیر دکتر علیرضا شهرستانی، از جامعه پزشکان، پرستاران و مسئولین بهداشت و درمان. امید واریم خداوند منان، خود پاداش مجاهدت این فرشتگان سفیدپوش باشد.

فرشتگان زمینی، رسولان سلامت! سپاس

مدتی است ویروس کرونا وارد کشور شده و مرد و زن و پیر و جوان را به خود مشغول داشته است، مردم در تکاپوی حفظ سلامت خود و آنانی که به نوعی به آن مبتلا شده‌اند به دنبال رسیدن به بهبودی، گروهی به دنبال خدمت به خلق خدا و دسته‌ای هم در پی منفعت‌طلبی، در ظل وجود این مهمان ناخوانده، ویروسی که کشور را درگیر کرده و باعث شده مر کز ثقل تصمیم‌گیری‌های دولتمردان به سمت او معطوف شود.

در این راستا همگان اذعان داریم و تصدیق می‌کنیم برای رهایی از این بلای جهانی باید، چشم‌هایمان را بشوییم و جور دیگری ببینیم.

یقیناً ویروس کرونا اولین و آخرین ویروسی نخواهد بود که بشریت را به خود  مشغول کرده است، در این راستا بایسته است از سویدای وجود و از اعماق ضمیر، همه مردم، چه آن‌هایی که درگیر با این بلای ویرانگر هستند و چه افرادی که بحمدالله در حاشیه امنیت بوده ودر سلامت به سر می‌برند، از تلاش‌های فرشتگان زمینی که به حق اگر عنوان رسولان سلامت را بر آن‌ها اطلاق کنیم، سخنی به گزاف نگفته‌ایم، سپاسمند بوده و برای لحظه، لحظه حضور آن‌ها خدای منان را شاکر و سپاسگزار باشیم، افتخاری از این بهتر و والاتر که مجاهدت شما عزیزان، رضایت قلب نازنین ولی امر مسلمین جهان را شاد کرده است.

    آری پرسنل شریف و نجیب کادر درمانی، مراکز بیمارستانی و بهداشتی اعم از پزشکان و پرستاران، که با خطر انداختن جان خود سعی در خدمت‌رسانی همه‌جانبه به هم نوعان دارند، کاری بزرگ، والا و ایثارگونه انجام می‌دهند، آن عزیزان با علم به این که ممکن است خود نیز درگیر با این بیماری گردند اما کمر همت بسته و با بذل جان ارزشمند خود، همچون مجاهدان فی‌سبیل‌الله با خدای خود معامله می‌کنند، اگر دیروز تعدادی از عزیز‌ترین فرزندان این ملت بزرگ و کهن، استوارو نستوه با بذل جان خود، سد راه دشمنان این آب و خاک شدند، امروز هم گروهی از محبوب‌ترین بندگان درتلاشی شبانه‌روزی سعی دارند با دانش و تخصص و تجربه خود، وطنان را از شر این بلای جهانی نجات دهند.

 به راستی، هیچگاه از حافظه مردم ما ایثار و از خود گذشتگی رسولان گستره بهداشت و سلامت، اعم ازدوران دفاع مقدس، سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی فراموش نخواهد شد.

امید واریم خداوند منان، خود پاداش مجاهدت این فرشتگان سفید پوش باشد.

     

                                                          با احترام و ارادت

                                                         علیرضا شهرستانی

                                 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان