//
کدخبر: ۲۴۸۹۷۵ //

بهبودی دو نفر از مبتلایان به کرونا در ملایر

فرماندار ملایر گفت: از سه مورد مثبت به کرونا در ملایر دو نفر بهبود پیدا کرده و مرخص شده‌اند.

بهبودی دو نفر از مبتلایان به کرونا در ملایر

‍  به گزارش فرتاک نیوز؛ قدرت‌اله ولدی عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا با تبریک سالروز ولادت باسعادت امام علی(ع) اظهار کرد: با توکل و امید به رحمت خداوند و با استعانت از ائمه معصومین(ع) مشکلات و گرفتاری‌ها رفع خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با کرونا گفت: از ابتدای ورود بیماری در شهرستان ملایر، سه مورد کرونا مثبت اعلام شده که دو نفر با بهبود وضعیت از بیمارستان مرخص شده‌اند.

فرماندار ملایر در ادامه افزود: بنا بر دستورالعمل های کشوری از امروز ساعات کار ادارات و دستگاه‌های دولتی به روال عادی برگشته است که باید این موضوع رعایت شود.

وی گفت: جلسات مختلف و پیگیری‌های متعددی انجام شده که باید تمام این دستورالعمل‌ها و مصوبات تا پایان ریشه‌کنی کامل بیماری انجام و استمرار داشته باشد.

ولدی تصریح کرد: دستورات خوبی که دادستان ملایر در حوزه‌های مختلف صادر کرده‌اند بسیار مثمر ثمر بوده و در کنار آن همکاری و تعامل دستگاه اطلاعاتی، بسیج و نیروی انتظامی نیز قابل تقدیر است.

وی گفت: فروشگاه‌ها و دیگر مکانهای خصوصی که در آن تردد وجود دارد و نیاز به تعطیلی ندارند باید از مواد بهداشتی استفاده کنند و برای مشتریان نیز تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

ولدی افزود: بسیاری از کسبه و اصناف از گذشته همراه و همدل مردم بوده‌اند و نام نیک آنها همچنان ماندگار است و هم اکنون نیز به راه‌های مختلف به مردم یاری می‌رسانند.

وی با بیان اینکه با محتکران در هر حوزه‌ای به ویژه در حوزه بهداشت عمومی برخورد قانونی، لازم و به موقع صورت خواهد گرفت تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل کشوری مرخصی همه مدیران تا اطلاع ثانوی لغو شده که در شهرستان ملایر نیز این دستورالعمل باید رعایت شود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه ستادهای اسکان شهرستان امسال فعالیتی نخواهند داشت و پذیرای میهمانان و گردشگران در شهرستان نخواهیم بود گفت: به تبع این تصمیم، تمام اماکن گردشگری و موزه‌های شهرستان نیز تعطیل خواهند شد.

وی اضافه کرد: در ورودی شهر ملایر با همکاری کارشناسان فرمانداری، شبکه بهداشت، بسیج، نیروی انتظامی و هلال احمر کنترل های لازم هنگام ورود میهمانان به ملایر انجام می‌شود و افراد مورد راستی‌آزمایی قرار می‌گیرند.

ولدی با اشاره به اینکه سلامت مردم برای ما بسیار مهم است و به کسی اجازه نخواهیم داد که امنیت و سلامت آنها را به خطر بیاندازد افزود: پنجشنبه و جمعه آخر سال نیز ممنوعیت حضور افراد در تمام آرامستان‌های ملایر اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشلن کرد: از زحمات کادر درمان که مستقیماً و به صورت شبانه‌روز با این بیماری روبرو و در حال مبارزه هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان