//
کدخبر: ۲۴۸۰۳۰ //

کمیته‌های مربوط به ستاد کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در لرستان تشکیل شد

استاندار لرستان با اشاره به اینکه کمیته‌های مربوط به ستاد کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در لرستان تشکیل شد، گفت: بر توزیع اقلام بهداشتی در جوامع هدف نظارت و کنترل شود.

 کمیته‌های مربوط به ستاد کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در لرستان تشکیل شد

 سید موسی خادمی عصر امروز در جلسه ستاد کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا کادر درمانی را ایثارگران خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا دانست و اظهارداشت: عملکرد کادر درمانی استان خوب و جای تقدیر دارد.

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه تجهیز و تهیه امکانات در بیمارستان شهدای عشایر انجام شده است و برای تأمین فضا، بیمارستان ارتش خرم‌آباد نیز در صورت نیاز به این ظرفیت اضافه می‌شود.

  استاندار لرستان به کمبود ماسک در کشور اشاره و عنوان کرد: با توجه به تولید اقلام بهداشتی از قبیل  الکل و ژل شست‌وشو در داخل استان در این رابطه مشکلی نداریم و باید بر توزیع  این اقلام در جوامع هدف نظارت و کنترل انجام گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت، کمیته های پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با مشخص کردن دستگاه های اجرایی به عنوان روسای این کمیته‌ها و شرح وظایف آنان، معین شد تا این کمیته‌ها ضمن اجرای دستورالعمل‌ها گزارش اقدامات خود را به صورت روزانه ارائه دهند.

خادمی گفت: برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان و در راستای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا مدیران در هر نقطه از استان با توجه به شرایط می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند و نیازمند کسب دستور از جایی نیستند.

وی تاکید کرد: مردم نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در اماکن عمومی، تجمعات نسبت به پیشگیری از این بیماری اقدام کنند همچنین از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان