//
کدخبر: ۲۴۵۰۱ //

هزینه درمان مصدومان حادثه معدن یورت رایگان است

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مصدومان حادثه معدن آزادشهر که در بیمارستان ها بستری بودند، مشکل جدی ندارند و با رایگان درمان می شوند.

هزینه درمان مصدومان حادثه معدن یورت رایگان است

به گزارش فرتاک نیوز، سید محمد ایازی عصر امروز معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار و عیادت از مصدومان حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر در بیمارستان مطهری گنبدکاووس اظهار داشت: نیروهای امدادی پس از حادثه انفجار، ۷۳ مصدوم را به بیمارستان های آزادشهر و گنبدکاووس منتقل کردند.

وی افزود: تاکنون از این تعداد مصدوم شماری مرخص شدند و ۵۳ نفر از آنها بستری شدند.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد:خوشبختانه از ۵۳ نفر، ۴۳ آسیب دیده امروز از بیمارستان مرخص شدند.

ایازی گفت: در حاضر ۱۰ نفر دیگر در بیمارستان گنبدکاووس بستری اند که تنها ۲ نفر از آنها در بخش آی سی یو بستری هستند اما این مصدومان هم مشکل جدی ندارند و در یک تا ۲ روز دیگر از بیمارستان مرخص خواهند شد.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: همه خدمات درمانی برای آسیب دیدگان رایگان و خانواده های مصدومان هیچ گونه نگرانی بابت هزینه نداشته باشند.

گفتنی است؛ ظهر دیروز چهارشنبه در معدن زغال سنگ آزادشهر انفجاری شدید رخ داد و سبب تخریب بخشی از این معدن شد که تاکنون اجساد ۲۶ نفر از کارگران جان باخته بر اثر این حادثه از معدن خارج شده است.بر اثر این حادثه دردناک ۳ روز عزای عمومی در استان گلستان اعلام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان