//
کدخبر: ۲۰۰۸۶ //

تبریک وزیر بهداشت به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)

وزیر بهداشت مطلبی با عنوان «با مرام علی، چون علی» را به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

تبریک وزیر بهداشت به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)

به گزارش فرتاک نیوز، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) مطلب زیر را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

امروز سالروز ولادت بزرگ‌مردی است که تمام آن‌ها که او را شناخته‌اند، در مکتب مرام و مسلکش زانوی ادب و خضوع به زمین زده‌اند. یگانه‌ای که جرج جرداق مسیحی او را در قاب یک آرزو چنین وصف می‌کند: «ای روزگار کاش می‌توانستی همه قدرت‌هایت را و‌ای طبیعت، کاش می‌توانستی همه استعدادهایت را در خلق یک انسان بزرگ، نبوغ بزرگ و قهرمان بزرگ، جمع می‌کردی و یک بار دیگر به جهان ما یک علی (ع) دیگر می‌دادی.»

درباره آن بزرگوار، بسیار گفته و بسیار نوشته‌اند؛ اینجا، اما تنها به یک مورد از حکمت‌های او بسنده می‌کنم که همین ما را بس.

مولای متقیان در خطبه دویست نهج‌البلاغه می‌فرماید: «سوگند به خدا، معاویه از من سیاستمدارتر نیست؛ اما او نیرنگ می‌زند و مرتکب انواع گناهان می‌شود. اگر نیرنگ ناپسند نبود، من سیاستمدارترین مردم بودم؛ ولی هر نیرنگی گناه است و هر گناهی، نوعی کفر».

ضمن تبریک فرارسیدن این عید بزرگ و فرخنده، امیدوارم ما هم امروز در قاب آرزوی‌مان بنویسیم؛ لازم است علی (ع) را بیشتر بشناسیم و آن‌گونه بگوییم و عمل کنیم که او به پیروانش آموخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان