//
کدخبر: ۲۰۶۵۸۹ //

موبایل؛ امواج رادیویی تولید می‌کند

تاکنون اطلاعات کافی درباره اثرات مخرب تلفن همراه بدست نیامده است، تنها چند نتایج احتمالی درباره سرطان مغز، آسیب‌های عصبی و چندین نوع تومور به دست آمده که هنوز به قطعیت گفته نشده است.

موبایل؛ امواج رادیویی تولید می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 تاکنون اطلاعات کافی درباره اثرات مخرب تلفن همراه بدست نیامده است، تنها چند نتایج احتمالی درباره سرطان مغز، آسیب‌های عصبی و چندین نوع تومور به دست آمده که هنوز به قطعیت گفته نشده است. با این حال، نداشتن شواهد مستدل و عینی درباره خطر موبایل، نمی‌تواند به این معنا باشد که هیچ نگرانی نداشته باشیم.

نگرانی‌های زیادی درباره سلامت و خطرات احتمالی تلفن موبایل به خاطر امواج مخابراتی آن است. دستگاه موبایل انرژی فرکانس رادیویی یا اصطلاحا امواج رادیویی تولید می‌کند که ممکن است توسط بافت‌های بدن جذب شوند. دیگر کار‌های تلفن موبایل مانند فرستادن پیام تصویری، عکس گرفتن، استفاده از اپلیکیشن، "تقریبا هیچ موج رادیویی را جذب مغز نمی‌کند". تمام این‌ها تنها شواهدی است که هنوز قطعیت خود را ثبت نکرده اند. با وجود تاثرات منفی که از تلفن همراه گفته شد اگر شما نسبت به این مسئله نگران هستید، دانشمندان می‌گویند که تاثیرات موج موبایل "بسیار کم می‌شود" اگر آن را در گوش چپ خود بگیرید یا این که از بلندگوی آن و یا گوشکی استفاده کنید. به ویژه وقتی که کیفیت شبکه مخابراتی پایین باشد. اگر فرد اعتیاد به تلفن همراه پیدا کند، اثرات مخربی بر سلامت اجتماعی فرد خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۵۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان