//
کدخبر: ۲۰۰۰۱ //
دکتر روحانی در مازندران؛

ایجاد هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید در استان مازندران

رئیس جمهور : قبلا 3 هزار تخت بیمارستانی در مازندران بوده که هزار تخت بیمارستانی در این دولت ساخته شده و هزار تخت بیمارستانی دیگر هم در دست ساخت است .

ایجاد هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید در استان مازندران
به گزارش فرتاک نیوز،

 وزیر بهداشت با بیان اینکه دولت، هزار و 100 میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه کرده است اظهار کرد: در مازندران بیش از هزار میلیارد تومان هزینه شده است که 600 هزار میلیارد برای دانشگاه علوم پزشکی ساری و 300 هزار میلیارد هم برای دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام شد.

 

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه 200 هزار نفر مراجعه کننده در ایام نوروز داشتیم افزود: کار اصلی در مناطق محروم و روستاهای مازندران انجام شده است. 230 خانه بهداشت در روستاها ساختیم در حالیکه در دولت های قبل کلا 280 خانه بهداشت ساخته شده است.

 

وی ادامه داد: در طول 12 سال قبل از دولت تدبیر و امید 35 هزار مترمربع و در دولت شما 70 هزار مترمربع ساخت و ساز روستایی و در مجموع 100 هزار مترمربع ساخت و ساز کلی در استان مازندران داشتیم.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه در بخش سلامت استان تحول بزرگی رخ داده است اظهار کرد: قبلا 3 هزار تخت بیمارستانی در استان بوده که هزار تخت بیمارستانی در این دولت ساخته شده و هزار تخت بیمارستانی دیگر هم در دست ساخت است .

 

رئیس جمهور با اشاره به استقبال بی نظیر مردم ساری در مسجد جامع از ایشان در سال 92 ابراز داشت: یک لحظه من در فشار جمعیت حس کردم شاید نتوانیم ادامه حیات بدهیم در حالی که  دو نفر از محافظین ما هم از هوش رفته بودند.

 

روحانی به ولایتمداری مردم مازندران اشاره کرد و گفت: فرح آباد یکی از مناطقی بود که ما در سال 1344 در ماه رمضان در این منطقه منبر می رفتم.

 

وی گفت: این علاقمندی نشان می دهد که مردم مازندران عاشق واقعی ولایت هستند و من از همین جا به همه مردم مازندران در این روز مبارک سلام و درود می فرستم.

 

رئیس جمهور به نام خداوند بزرگ و با توسل به روح بلند امیرالمومنین بهره برداری از هفت کلینیک ویژه در هفت شهرستان مازندران؛ آغاز بلوک زایمان طبیعی در بیمارستان زیراب؛ طرح احداث و تجهیز اورژانس امام سجاد رامسر، طرح توسعه و تجهیز بیمارستان شهدای محمود آباد و طرح توسعه و تجهیز بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی ساری را با الا برکت الله افتتاح نمود.

 

خبرنگار: فرزانه حسنی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان