//
کدخبر: ۱۸۸۲۰۷ //

گوشت کدام حیوان برای افراد چاق مناسب است؟

گوشت شترمرغ با گوشت حیوانات کشتاری دیگرمتفاوت است؛ میزان پایین چربی، ترکیب مناسب آمینو اسید‌ها و درصد بالای آمینواسید‌های اشباع و غیراشباع برخی از این تفاوت‌هاست.

گوشت کدام حیوان برای افراد چاق مناسب است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 گوشت شترمرغ با گوشت حیوانات کشتاری دیگرمتفاوت است؛ میزان پایین چربی، ترکیب مناسب آمینو اسید‌ها و درصد بالای آمینواسید‌های اشباع و غیراشباع برخی از این تفاوت‌هاست. این گوشت برای افراد دچار چربی خون بالا و کسانی که دچار چاقی هستند، غذای بسیار مناسبی می‌باشد. مصرف گوشت شترمرغ به افرادی که دچار اضافه وزن هستند، برای فلج، سستی و خواب رفتن اعضا، درد مفاصل، سیاتیک، نقرس و بیماری‌های سرد رحمی مفید است و می‌تواند به عنوان یک منبع مهم آهن برای افراد دچار کم خونی و زنان حامله به شمار آید.

گوشت شترمرغ از دسته گوشت‌های قرمز، با ارزش غذایی بالا، سرشار از مواد مغذی، دارای پروتئین و آهن زیاد، کالری کم، میزان سدیم پایین، چربی کم و همچنین گوشتی مفید برای رژیم‌های غذایی به شمار می‌رود و از نظر طب‌سنتی گوشت شترمرغ گرم و خشک است. میزان چربی، کالری و کلسترول آن کم و غنی از ویتامین‌های ب ۱، ب ۲، A، C و منیزیم و روی است. ران و سینه بخش‌های اصلی گوشت شترمرغ را تشکیل می‌دهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۲۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان