//
کدخبر: ۱۶۸۲۵۸ //

رئیس اورژانس کشور: سال گذشته با آموزش‌های ارائه شده تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال ۳۰ درصد کاهش یافت

رئیس اورژانس کشور گفت: سال گذشته با مجموعه آموزش‌های ارائه شده به شهروندان در مدارس، مساجد و پایگاه‌های بسیج تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال ۳۰ درصد کاهش یافت.

رئیس اورژانس کشور: سال گذشته با آموزش‌های ارائه شده تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال ۳۰ درصد کاهش یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

پیر حسین کولیوند رییس اورژانس کشور در مراسم تجلیل از خیرین حوزه اورژانس در جمع خبرنگاران گفت: اولین همایش تجلیل از خیرین سلامت در بخش فوریت های پزشکی امشب برای تجلیل از زحمات و تلاش خیرین عزیز برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین از چند تن از خیرین به صورت ویژه تقدیر خواهد شد، تا روحیه این فراد برای فعالیت در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی تقویت شود.

کولیوند گفت: کاری که پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی انجام می‌دهند کمتر از کار خیرین نیست به دلیل اینکه این افراد به صورت روزانه جان خودشان را با اخلاص روی دستشان گذاشتند تا جام فردی را نجات دهند و آلام بیماران را کاهش دهند.

رییس اورژانس کشور افزود: افرادی که از اموال خود برای نجات دیگران صرف می‌کنند نیز کسی نمی‌تواند اجر و مزدی برای آنها تعبین کند.

وی گفت: در خصوص چهارشنبه آخر سال تمام مراکز ما آموزش‌هایی را در مدارس و مساجد و پایگاه‌های بسیج برگزار کردند تا تلفات کمتر شود.

کولیوند افزود: سال گذشته با این اقدامات سی درصد از آمار مصدومان کاهش یافت و ۵۰ درصد کاهش مراجعه به بیمارستان را شاهد بودیم. امیدواریم امسال نیز با آموزش‌های ارایه شده خسارات کمتر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۲۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان