//
کدخبر: ۱۴۵۰۲ //

افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت و درمان

وزیر بهداشت و درمان به منظور افتتاح پروژه های درمانی و بهداشتی فردا سه شنبه بیست و چهارم اسفندماه به مرکز خراسان شمالی سفر می کند.

به گزارش فرتاک نیوز، «دکتر ابراهیم گلمکانی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امروز در جمع خبرنگاران گفت: با سفر وزیر بهداشت و درمان به این استان بالاخره روبان مرکز تشخیص سرطان استان قیچی می شود و دغدغه بیماران مبتلا به سرطان برای طی مراحل درمان برطرف خواهد شد.

 

وی ادامه داد: بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تجهیز این مرکز هزینه شده است و با افتتاح این مرکز درمانی بیش از 80 درصد بیماران مبتلا به سرطان می توانند در این مرکز تحت درمان قرار گرفته و مراحل رادیوتراپی و اشعه درمانی را طی کنند.

 

«دکتر گلمکانی» پروژه توسعه بیمارستان زنان بنت الهدی بجنورد و بیمارستان جاجرم را دو پروژه دیگر قابل افتتاح اعلام کرد و گفت: برای ساخت و تجهیز بیمارستان بنت الهدی 7 میلیارد تومان اعتبار و بیمارستان جاجرم هم 5 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

 

به گفته این مقام مسئول افتتاح مرکز جراحی محدود سپاه پروژه دیگری است که با آمدن وزیر بهداشت و درمان مورد بهره برداری قرار می گیرد که برای این مرکز درمانی هم 11 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: سه مرکز بهداشتی در روستاهای بیدک، صندل آباد و حسین آباد هم با حضور وزیر بهداشت و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری خواهد رسید که برای هر یک از این مراکز 750 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

 

«سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی» وزیر بهداشت و درمان فردا سه شنبه برای پنجمین بار  طی چهار سال گذشته به این استان سفر خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان