//
کدخبر: ۱۳۹۶۹۶ //

مهمانی عجیب قاتل تعقیب گر شب در هتل نفرین شده!

برای ترسیدن از این هتل حتما لازم نیست، از قدرت های ماوراءالطبیعه آگاه باشید. اما متأسفانه افسردگی بزرگ در کمین این هتل بود. در دهه های آتی، ارزش هتل و محله ی اطراف آن کاهش پیدا کرد. در سال ۱۹۳۱ هتل شاهد اولین خودکشی اش بود.

مهمانی عجیب قاتل تعقیب گر شب در هتل نفرین شده!
به گزارش فرتاک نیوز،

 قتل های زنجیره ای، پایان های تراژیک و تلخ، بیماران روانی درمان نشده و نوزاد کشی. همه ی این اتفاقات در هتلی در لس آنجلس به نام سیسیل رخ داده اند و عاملانش در آن اقامت داشته اند. برای ترسیدن از این هتل حتما لازم نیست، از قدرت های ماوراءالطبیعه آگاه باشید.

بنا بر این گزارش، این هتل در سال ۱۹۲۴ توسط ویلیام بی هانر با هزینه ی یک میلیون دلار (حدود سیزده میلیون دلار) ساخته و در ساختمان آن از پنجره های رنگین و کاشی های مرمری و مجسمه های گچی استفاده شد. این هتل نویدبخش یک مرکز مهمان نوازی مهم و کسب و کاری آینده دار را می داد.

اما متأسفانه افسردگی بزرگ در کمین این هتل بود. در دهه های آتی، ارزش هتل و محله ی اطراف آن کاهش پیدا کرد. در سال ۱۹۳۱ هتل شاهد اولین خودکشی اش بود. شخصی که جسدش در کنار بسیاری کپسول سمی یافت شد؛ خودکشی های بسیاری که یکی پس از دیگری به وقوع پیوستند!

در سال ۱۹۳۷ شخصی ۲۵ ساله چهارمین شخصی بود که به طرز مشکوکی فوت کرد. وی از طبقه ی نهم به پایین پرتاب شده و بدنش در میان سیم های تلفنی که با خود به پایین آورده بود پیچیده شده بود. پلیس هرگز نتوانست ماهیت این اتفاق را تءیید کند. یکی از دلخراش ترین اتفاقات در سال ۱۹۴۴ رخ داد, زن جوانی در یکی از اتاق های این هتل زایمان کرده و نوزادش را از پنجره به بیرون پرتاب می کند.

قاتلان مشهور

ریچارد رامیرز با لقب تعقیب گر شب طی سال های ۱۹۸۴ تا ۸۵ عامل وحشت کالیفرنیای ساحلی شده بود. در کمتر دو سال وی ۳۸ فرد بین ۹ تا ۸۳ سال را به قتل رساند. مرکز قتل های وی نیز هتل سیسل بود. این قاتل تا مدت ها شهره ی خاص و عام بود و نامش در رگ های همه ی اهالی آن ایالت جوی وحشت و دلهره به راه می انداخت. این تنها یک نمونه از انبوه قاتلان ساکن این هتل است.

جای تعجبی ندارد که مالکان این هتل با تغییر نام آن در سال ۲۰۱۱ سعی در تغییر برند! و دیدگاه عامه در مورد هتل خود داشته باشند؛ اما طولی نکشید که حادثه ای برای یک توریست ۲۱ ساله ی کانادایی، الیسا لم در این مکان رخ داد. مرگ وی یکی از پرسش برانگیزترین حوادث Accidents ها طی سال های فعالیت این هتل است. در سال ۲۰۱۳ یکی از کارکنان هتل جسد این توریست جوان را به صورت شناور درون آب یکی از تانکرهای آب روی پشت بام این هتل پیدا می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۶۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان