//
کدخبر: ۱۰۵۷۷۶ //

زوج قاتلی این دختر پرستار را روی آتش کباب کردند + عکس

پرستار نگون بختی که برای نگهداری از فرزند خردسال یک خانواده فرانسوی تبار ساکن لندن وارد منزل آنها شد نمی دانست که چه سرنوشت تلخی در انتظارش است.

زوج قاتلی این دختر پرستار را روی آتش کباب کردند + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 صاحبان این خانه وسم مدونی کارمند سابق بانک و سابرینا کویدر بودند که به دنبال مطرح شدن فرضیه ای جنون آمیز از سوی مادر کودک، مبنی بر داشتن ارتباط پرستار بیچاره با خواننده ای معروف که سالها پیش از این خانواده سوء استفاده کرده بود، دختر جوان را به طرز فجیعی به قتل رساندند. پس از اینکه جسد سوفی لیونت ۲۱ ساله در حیاط خانه این زوج کشف شد تحقیقاتی از سوی پلیس انجام گرفت و سرانجام زن و شوهر مذکور قتل پرستار پس از شکنجه وی اعتراف کردند.

به گفته آقای هیلیرد قاض دادگاه آنها ،پرستار جوان را آنقدر مورد ضرب و شتم دادند تا در نهایت زیر شکنجه های این زوج جان خود را از دست داد،پس از آن او را روی آتش کباب کردند و هنگام اعتراض همسایگان به بوی سوختگی گفتند در حال کباب کردن گوسفند هستیم.

سرانجام وکیل مدافع این زوج  که نتوانست برای نجاتشان از محاکمه برچسب دیوانگی به آنها بزند،با حکم حبس ابد از سوی قاضی برای موکل هایش مواجه شد و تنها شانس آنها این است که برای برخورداری از آزادی مشروط هم باید ۳۰ سال را پشت میله های زندان بگذرانند.

saizr-crop-c0-5__0-5-700x493-75

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۷۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان