//
کدخبر: ۱۷۰۶۷۰ //
از زاویه نگاه «نسیم زندگی» شبکه سحر:

مصرف بی رویه آنتی‌بیوتیک چه بلایی سرتان می آورد؟

«نسیم زندگی» کانال اردوی شبکه جهانی سحر استفاده بی رویه از داروهای آنتی بیوتیک را با حضور کارشناس برنامه مورد بررسی قرار می دهد.

مصرف بی رویه آنتی‌بیوتیک چه بلایی سرتان می آورد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

برنامه پرمخاطب «نسیم زندگی»، به سراغ یکی از عادت های نامناسب افراد در خوردن بی رویه آنتی بیوتیک ها و در برخی موارد شیوه‌های تجویز آنتی بیوتیک از سوی برخی پزشکان رفته است.

امروز در برنامه «نسیم زندگی» دکتر فائزه ممتاز کارشناس اردوزبان درباره استفاده غیرضروری و بی رویه آنتی بیوتیک ها برای مخاطبان اطلاعات جامعی را عنوان خواهد کرد.

خطر ابتلا به سنگ کلیه در چند سال اخیر به دلیل مصرف آنتی بیوتیک‌های خوراکی افزایشی قابل توجه داشته است.

آیتم « برگی از دفتر وجود» درباره دستگاه گوارش است و آیتم «قاب سفید» نیز درباره سلامت قلب اطلاعاتی را برای مخاطبان برنامه « نسیم زندگی» ارائه می کند.

در بخش «سخنان بزرگان» ، سخنانی از امام موسی کاظم (ع) انتخاب شده و در بخش «معرفی شهرهای دیدنی ایران»، نیز به شهر سراب بهشتی میان کوهساران می رویم  تا با دیدنی های آن بیشتر آشنا شویم.

شهر زیبای سراب واقع در استان آذربایجان شرقی به دلیل واقع شدن در بین دو کوه سبلان و بزقوش، آب و هوایی سرد و کوهستانی دارد.

این شهر با  پیشینه تاریخی کهن دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیاری است.

«علمدار زیدی» و«رباب منصوری» اجرای این برنامه را بر عهده دارند.

 تهیه کنندگی «نسیم زندگی» بر عهده «علیرضا مهدوی» است که امروز هفتم اسفند ماه ساعت 17 به وقت تهران از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۶۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان