//
کدخبر: ۱۷۰۶۶۹ //

بررسی ظرفیت های بندر چابهار در« انداز جهان» شبکه سحر

کانال اردو زبان شبکه جهانی سحر در راستای انعکاس اخبار و رویدادهای مهم خبری، در برنامه «انداز جهان»، میزگرد سیاسی خود به ظرفیت های بندر چابهار و ارسال نخستین محموله صادراتی افغانستان به هند در روزهای اخیر می پردازد.

بررسی ظرفیت های بندر چابهار در« انداز جهان» شبکه سحر
به گزارش فرتاک نیوز،

برنامه «اندازجهان» کانال اردوی شبکه جهانی سحر امروز در برنامه خود به ظرفیت های بندر چابهار و ارسال نخستین محموله صادراتی افغانستان به هند می پردازد.

کارشناسان این برنامه درباره ظرفیت چابهار و قابلیت این بندر در ایجاد رونق تجارت کالاهای افغانستان و افزایش صادرات این کشور به دنیای خارج از طریق دریا،  سخن خواهند گفت.

بندر چابهار با ظرفیت سالانه هشت و نیم میلیون تن تخلیه و بارگیری کالا نزدیکترین مسیر برای کشور افغانستان و آسیای میانه برای ترانزیت کالاست .

برنامه میزگرد سیاسی «انداز جهان» از پرمخاطب ترین برنامه های کانال اردو به تهیه کنندگی محسن روخ دوست و محمدعلی ذاکری است که به صورت زنده از آنتن کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

این برنامه با بهره مندی از مجریان و کارشناسان خبری هر شب ساعت 19:30  با پخش یک گزارش ویژه ، بینندگان و مخاطبان را با موضوعات مهم سیاسی روز آشنا و مسائل مهم جهانی را از ابعاد مختلف بررسی می کند.

در این برنامه همچنین با استفاده از نظرات کارشناس مهمان حاضر در استودیو و کارشناس دیگری که به صورت تلفنی ، اسکایپ یا از طریق اس ان جی با آنها ارتباط برقرار می شود، وقایع مهم ایران و جهان بحث و بررسی می شود.

کارشناسان تلفنی بیشتر از اسلام آباد ، کراچی، هند ، لندن هستند و در مورد موضوعات جهانی نیز با کارشناسانی از کانادا و نروژ گفت و گو خواهد شد.

اجرای این برنامه را محمد مهدی شرافت، علی عباس رضوی و ساجد حسین رضوی برعهده دارند.

این برنامه با بررسی همه جانبه ابعاد پشت پرده رویدادها و فرآیندهای خبری منطقه و جهان، جایگاه مناسبی در میان مخاطبان خود یافته است.

برنامه تحلیلی «انداز جهان» در قالب ترکیبی گفت و گو محور هر روز به جز یکشنبه های هر هفته روی آنتن کانال 24 ساعته اردوی شبکه جهانی سحر است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان