//
کدخبر: ۱۶۸۱۶۷ //
خبرهایی از پرس تی وی:

چهل سالگی انقلاب اسلامی و نقش پررنگ ایران در منطقه

چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، اظهارات تونی بلر درخصوص مسایل خاورمیانه و ایران و محاکمه سران جدایی طلب کاتالونیا موضوعاتی است که در برنامه این هفته «نشر خبر» (press release) مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

چهل سالگی انقلاب اسلامی و نقش پررنگ ایران در منطقه
به گزارش فرتاک نیوز،

این برنامه به تهیه کنندگی النا فکلینا و با اجرای لمبیت اپیک، با اشاره به گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تداوم اقتدار آن به گفت و گو پیرامون رضایت مردم ایران از انقلاب علی رغم تلاش های بی سرانجام غربی ها در ایجاد یاس و ناامیدی در مردم پرداخته و اظهارات سیاستمداران آمریکایی از گذشته تاکنون درخصوص تغییر رژیم در ایران را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

در این برنامه همچنین مروری بر اظهارات تونی بلر، نخست وزیر پیشین بریتانیا در مورد مسائل خاورمیانه و ایران صورت می گیرد. در این راستا با نگاهی به اتهامات علیه وی مبنی بر دریافت پول از عربستان به منظور ترویج ایران هراسی و نمایش چهره ای متفاوت و موردنظر عربستان از ایران، کمک 11 میلیون دلاری عربستان به موسسه تونی بلر (TBI) مطرح و بررسی می شود.

این برنامه در ادامه با اشاره به محاکمه سران جدایی طلب کاتالونیا در دادگاه به دلیل تلاششان در سال 2017 برای جدایی از اسپانیا، به بررسی دستگیری و زندانی شدن بسیاری از چهره های سیاسی این ایالت و غیرقانونی خواندن این رفراندوم از سوی دولت مرکزی اسپانیا خواهد پرداخت.

«نشر خبر» ، یکشنبه 28 بهمن ساعت 17:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۱۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان