//
کدخبر: ۱۶۷۲۸۵ //

نگاهی به اقتصاد ونزوئلا از پرس تی وی

برنامه «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) به بحث و بررسی پیرامون اقتصاد ونزوئلا به عنوان قربانی امپریالیسم آمریکا می پردازد.

نگاهی به اقتصاد ونزوئلا  از پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

این برنامه با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصاد ونزوئلا و فشارهای وارده از سوی آمریکا برای تغییر رژیم در این کشور، اعتراضات اخیر مردم ونزوئلا در پی وضعیت نامناسب اقتصادی و اقدام آمریکا در حمایت از این اعتراضات و کودتا را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

این برنامه در ادامه ضمن واکاوی نقش آمریکا و تصمیمات ترامپ در به وجود آمدن وضعیت بد اقتصادی در ونزوئلا به نقد و بررسی دلایل حمایت آمریکا از اعتراضات اخیر و اهداف پشت پرده آن، تلاش دونالد ترامپ برای برکناری نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا و اعمال تحریم های شدید نفتی از سوی ترامپ علیه کمپانی های دولتی ونزوئلا خواهد پرداخت.

مروری بر اظهارات مادورو مبنی بر دخالت همیشگی آمریکا در امور کشورهای آمریکای لاتین و تلاش ترامپ برای دسترسی به نفت و مواد معدنی ونزوئلا، تصمیم ونزوئلا مبنی بر عدم قبول دلار برای مبادلات نفتی در پی تحریم از سوی آمریکا و استفاده از یورو برای این منظور از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«شکاف اقتصادی» با اجرا و تهیه کنندگی کاوه تقوایی، ساعت 00:03 بامداد جمعه 26 بهمن از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 23:00 ، یکشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و دوشنبه ساعت 10:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان