//
کدخبر: ۱۶۷۹۰۲ //
اختصاصی پرس تی وی از آمریکا:

چالش جدید ترامپ به دنبال ورود زنان به سیاست

برنامه این هفته «ما مردم» موضوع ورود زنان قدرتمند به سیاست آمریکا را به عنوان چالش جدید پیش روی ترامپ مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

چالش جدید ترامپ به دنبال ورود زنان به سیاست
به گزارش فرتاک نیوز،

این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به انتخابات 2020 آمریکا، خطرات این انتخابات برای ترامپ از جمله افزایش تعداد زنان قدرتمند در سیاست که در مقابل او و در جبهه دموکرات ها قرار گرفته اند را مورد نقد و گفت و گو قرار خواهد داد.

این برنامه ضمن مروری بر انتخابات میان دوره ای سال 2018 که پیروزی بزرگی برای زنان سیاستمدار در آمریکا محسوب می شد، پیرامون راهیابی جمعی از زنان از جمله الکساندریا اوکازیو کورتز با 29 سال سن به کنگره به عنوان جوان ترین زن در کنگره آمریکا تبادل نظر خواهد کرد.

رادنی مارتین مفسر سیاسی و کارشناس سابق کنگره آمریکا مهمان برنامه «ما مردم» است و ورود زنان مسلمان از جمله ایلهان عمر و رشیده طیب به کنگره آمریکا، تغییرات احتمالی سیاست های آمریکا به دنبال ورود زنان به کنگره، انتقادات برخی زنان کنگره به سیاست های دونالد ترامپ و تاثیر ورود زنان سیاستمدار بر نتیجه انتخابات سال 2020 از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

در ادامه برنامه این هفته «ما مردم» درباره برگزاری کنفرانس ورشو نیز بحث و بررسی صورت خواهد گرفت. این موضوع با حضور دکتر آلکساندر آزادگان، استاد دانشگاه‌های آمریکا در رشته مدیریت استراتژیک جهانی و اقتصاد سیاسی بین‌المللی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

«ما مردم» ، شنبه 27 بهمن ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 23:00 ، دوشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۹۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان