//
کدخبر: ۱۳۸۶۵۲ //
علاءالدین بروجردی، نماینده مجلس در بازدید از شبکه های برون مرزی:

پرس تی وی ظرفیت مهم اطلاع رسانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و رئیس سابق این کمیسیون در بازدید از شبکه های برون مرزی، شبکه پرس تی وی را ظرفیت مهم اطلاع رسانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه دانست و اظهار امیدواری کرد که با حمایت بیشتر از این شبکه، جایگاه والاتری در منطقه به دست آورد.

پرس تی وی ظرفیت مهم اطلاع رسانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در بازدید از مجموعه سعادت آباد برون مرزی صدا و سیما از شبکه ها و استودیوهای پرس تی وی و هیسپان تی وی بازدید کرده و در گفت و گو با معاونت برون مرزی و مدیران این مجموعه از روند تولید برنامه و مشکلات حال حاضر شبکه های برون مرزی آگاه شد. .

پیمان جبلی، معاون برون مرزی صدا و سیما در این دیدار با مهم خواندن شرایط حال حاضر سیاسی کشور و فشارهایی که از همه طرف از طرف دشمنان وارد می شود، گفت که نباید هر چه قدر هم این فشارها افزایش یابد، پرچم رسانه ای کشور تضعیف شود و امیدواریم که با حمایت مجلس و دولت از شبکه های برون مرزی، این امر میسر شود.

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با اظهار خرسندی از حضور در مجموعه برون مرزی، گفت الحمدلله علی رغم تمام محدودیت های مالی و رسانه ای، شما در یک صحنه کارزار تمام عیار سیاسی و بین المللی با تمام ظرایف رسانه ای آن به خوبی و با تمام قدرت حضور دارید. اهمیت و ارزش کار شما زمانی بهتر درک می شود که می بینیم در طرف مقابل، لشگری عظیم با تمام امکانات خود گرد هم جمع شده اند تا با کتمان حقایق، روش های مختلف سانسور و فضاسازی های انحرافی، مردم دنیا را در بی اطلاعی از جنایات کشورهایی مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دهند و افشای این موارد از وظایف شبکه های برون مرزی است که می بینیم به خوبی انجام شده است. وظیفه دولت و مجلس نیز این است که با حمایت های مالی و معنوی خود از شبکه های برون مرزی این عملکرد را تقویت کنند.

بروجردی در ادامه قطع ماهواره های شبکه های برون مرزی را نشان دهنده تاثیر بالای محتوایی این شبکه ها در میان مخاطبان هدف خود عنوان کرد و گفت: تجربه ای که شبکه های برون مرزی در این سال ها داشته اند، ظرفیت عظیمی است که باید به خوبی از آن استفاده شود و بازدید اعضای مختلف کمیسیون های مجلس، حمایت های بیشتر آن ها را در پی دارد.

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و  سیاست خارجی مجلس در خصوص عملکرد شبکه پرس تی وی گفت: پرس تی وی ظرفیت مهم اطلاع رسانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است و به دلیل حضور شجاعانه خبرنگاران این شبکه در مناطق پر خطری مانند غزه و سوریه که مشکلات را به جان می خرند و حجم خبری که از این مناطق تهیه می کنند از نظر امکانات بالایی که شبکه های رقیب دارند، تاثیرگزاری بیشتری به لحاظ سرعت، به روز بودن و گفتن واقعیت های خبری دارد و الحمدلله، پرس تی وی توانسته جایگاه خوبی در منطقه داشته باشد و امیدواریم با تقویت هرچه بیشتر آن، سهم خود را در این ارزش مهم داشته باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان