//
کدخبر: ۱۳۸۰۴۸ //
مدیر شبکه «آسیا تی‌وی» قرقیزستان در بازدید از شبکه‌های برون‌مرزی صداوسیما:

همواره اخبار پرس تی وی را دنبال می کنم

آسان‌بک بیگلدیف، مدیر شبکه «آسیا تی‌وی» کشور قرقیزستان از شبکه‌های پرس تی‌وی و هیسپانی تی‌وی معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما بازدید کرد و از نزدیک با روند تهیه، تولید و پخش خبر در این دو شبکه بین المللی آشنا شد.

همواره اخبار پرس تی وی را دنبال می کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

بیگلدیف که اولین حضور خود در شبکه‌های پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی را تجربه کرد، ضمن ابراز خرسندی از این بازدید، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که از بخش‌های مختلف شبکه‌های پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی دیدن کردم و از نزدیک با سردبیران و مدیران بخش‌های مختلف این دو شبکه خبری گفت‌وگو داشتم.

وی شبکه پرس تی‌وی را یکی از موفق‌ترین شبکه‌های انگلیسی‌زبان منطقه توصیف و خاطرنشان کرد: من به عنوان یک فرد رسانه‌ای، همواره اخبار پرس تی‌وی را در قرقیزستان دنبال می‌کنم و می‌دانم که مردم کشورم نیز این شبکه را تماشا می‌کنند چرا که اخبار پرس تی‌وی درست و عینی هستند و این وجه تمایز این شبکه با دیگر شبکه‌هاست.

مدیر شبکه آسیا تی‌وی در ادامه بر عملکرد موفق پرس تی‌وی در پوشش رویدادها و تحولات بین المللی تاکید کرد و افزود: پرس تی‌وی توانسته با حضور خود در کشورهای مختلف جهان، اخبار بین المللی را به خوبی پوشش دهد و من برای تمامی ‌افرادی که در این مجموعه کار می‌کنند، ارزش زیادی قائلم و تردیدی ندارم که موفقیت روزافزون نصیب این شبکه خواهد شد.

وی تجهیزات فنی و امکانات موجود در شبکه‌های پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی را قابل رقابت با شبکه‌های بین المللی دانست و افزود: به اعتقاد من، این دو شبکه از پتانسیل بسیار بالایی برخوردارند و از یک تیم رسانه‌ای حرفه‌ای و بزرگ نیز بهره می‌برند. این دو عامل در کنار ویژگی مستقل بودن، می‌توانند در کسب اطلاعات درست و انتشار اخبار قابل اطمینان به این دو شبکه کمک کنند.

آسان‌بک بیگلدیف، مدیر شبکه «آسیا تی‌وی» در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این دو شبکه معاونت برون مرزی، بر تبادل دانش و اطلاعات میان کارشناسان رسانه‌ای ایرانی با خبرنگاران و مدیران شبکه‌های قرقیزستانی تاکید کرد و افزود امیدواریم که بتوانیم از تجربیات ارزشمند افرادی که در این دو شبکه مشغول به فعالیت هستند، استفاده کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان