//
کدخبر: ۴۱۵۲۹۸ //

راهنمای انتخاب لباس برای مسافرت| چند ایده استایل‌ مناسب سفر

اگر قصد سفر را دارید احتمالا یکی از سوالاتی که از خودتون میپرسید این است که چی بپوشید تا هم خوشگل و خوشتیپ باشید هم اینکه راحت باشید چون در سفر راحت بودن خیلی خیلی مهم است پس لطفا با لباس مهمونی مسافرت نرید.

راهنمای انتخاب لباس برای مسافرت| چند ایده استایل‌ مناسب سفر
به گزارش فرتاک نیوز،

مهم است که برای هر موقعیتی لباس مناسب با آن موقعیت انتخاب کنید مطمئنا می‌دانید که لباس مهمونی، دانشگاه، محل کار، عروسی و مسافرت  با هم فرق میکنند. وقتی در یک موقعیتی قرار می گیرید برای اینکه حس خوبی داشته باشید باید لباس مناسب آن فضا رو پوشیده باشید مثلا اگر با کفش پاشنه بلند برید مسافرت مطمئنا احساس خوبی نخواهید داشت. پس اگر قراره برید سفر از قبل به فکر باشید که چمدونتون چجوری ببندید و چه لباس هایی رو با خودتون ببرید بنابراین به هیچ وجه انتخاب لباس به لحظه آخر موکول نکنید.

استایل‌های مناسب سفر در عید فطر

انتخاب لباس برای مسافرت اصلا آسون نیست قبل از انتخاب، به این فکر کنید که قراره کجا برید و متناسب با آب و هوای آن محل لباستون رو انتخاب کنید اولین مشخصه لباس مسافرت این است که در آن راحت باشید. اگر قرار است با ماشین یا قطار برید باید یک لباس راحت و مناسب هم برای راه با خودتون ببرید. به آب و هوای آن منطقه و گرمایی و سرمایی بودن خودتون هم توجه کنید. ممکن است بگید الان که همه جا هوا گرمه درستِه اما مطمئنا لباسی که برای سفر به تبریز برمیدارید با لباسی که برای سفر به جنوب برمیدارید یکی نیست.

اگر هنوز تصمیم نگرفتید که چه لباسی رو برای مسافرت با خودت ببری در ادامه این مطلب با ما همراه باشید چون قراره چند ست که هم راحت باشه هم خوشگل بهتون معرفی کنیم.

استایل‌های مناسب سفر در عید فطر

شومیز با شلوار جین

شومیز رنگ روشن به همراه شلوار جین آبی چیزیک که در سفر خیلی به کارتون میاد چون هم فوق العاده راحتِه هم اینکه برای این روزا که هوا گرمه حسابی خنک است. علاوه بر این خیلی هم شیک و خوشگل خواهد بود پس همیشه برای مسافرت حتما در چمدانتان این دو آیتم را بگزارید.

استایل‌های مناسب سفر در عید فطر


مانتو جلو بسته و دامن شلواری

دامن شلواری به شلوارهایی گفته میشود که از کمر تا مچ پا به طور یکسان گشاد هستند پس برای روزهای گرم آیتم خیلی خوبی است. مانتوهای جلو بسته هم اغلب چون خنک هستند در تابستون و بهار پاشون به مغازه ها باز میشه و طرفدارای خاص خودشون را دارن. یک ماندر جلو بسته کوتاه با دامن شلواری بهترین گزینه برای سفر با ماشین است. وقتی به مقصد رسیدید هم برای گشت و گذار میتونید از این دو تا آیتم استفاده کنید.

استایل‌های مناسب سفر در عید فطر

شومیز با شلوار بگی

شلوارهای بگی شلوارای گشاد و راحتی هستند که برای ست های کژوال خیلی خیلی مناسبن.  شومیز یکی از بهترین ست ها با شلوار بگی است. شما می تونید از شومیز های جلو بسته استفاده کنید یا به سراغ ست کردن شومیز های جلو باز با یک تیشرت خوشگل و شلوار بگی برید. کافیه فقط یک بار ست شلوار بگی با شومیز رو امتحان کنید تا عاشق راحتی و خنکی این ست بشید؛ بعد از آن مطمئنا بارها و بارها به سراغ این ترکیب فوق العاده خواهید رفت.

استایل‌های مناسب سفر در عید فطر

پیراهن بلند جلو بسته

این چیزهایی که تا الان گفتیم برای همه جا خوبه اما اگر جایی که میخواید برید خیلی گرم است یک آیتم جذاب براتون داریم. شما میتونید پیراهن بلند رو با کفش راحتی یا صندل ست کنید. اینجوری هم از گرمای هوا نجات پیدا می کنید هم یک استایل شیک و جذاب برای خودتون ساختید.

نکات مهم برای انتخاب لباس مناسب برای مسافرت

  • خیلی مواقع در سفر شرایط شستشوی مدام لباس ها فراهم نیست پس تا جایی که میشه از رنگ هایی استفاده کنید که اگر لک شد معلوم نباشه.
  • در کنار همه لباس هایی که با خودتون میبرید اگر چمدونتون جا داشت یک دست لباس رسمی هم با خودتون ببرید ممکن به هر دلیلی لازمتون بشه.
  • کفش راحت فراموش نشه. در مسافرت قرار نیست تو هتل بمونید پس مهم ترین چیز یک کفش مناسب که باهاش راحت باشید. کتونی، صندل های بدون پاشنه و کفش های اسپرت گزینه های خوبی هستند.
  • یک کیف مناسب و جا دار که سبک هم باشه حتما لازمتون میشه. کیف های پارچه ای یا کوله پشتی بهترین گزینه هستند.
  • از بردن وسایل تزئینی خودداری کنید. زیور آلات در مسافرت خیلی به کارتون نمی یاد پس بی خیالش بشید.
  • ضد آفتاب، کلاه، چنتا جوراب اضافه، مرطوب کننده فراموش نشه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان