//
کدخبر: ۴۱۳۹۸۷ //

۱۰ مدل کفش تابستانی مردانه برای داشتن استایل های متنوع

تابستان تنها بهانه ای برای برنزه کردن پوست نیست.

10 مدل کفش تابستانی مردانه برای داشتن استایل های متنوع
به گزارش فرتاک نیوز،

 این فصل گزینه های بیشتری از پوشش ها را برای ما شدنی می کند. کفش تابستانی مردانه یکی از این موارد هستند. این کفش ها بسیار راحت هستند و همزمان فوق‌العاده استایلیش نیز می باشند. ما در این بخش بهترین مدل های کفش تابستانی مردانه را که هر کدام از آقایان باید حتما در کمد لباس شان برای این فصل داشته باشند جمع آوری کردیم.

1. کفش لوفر یکی از بهترین های کفش تابستانی مردانه

کفش لوفر بهترین کفش تابستانی مردانه ایست که هر کدام از آقایان باید حتما یک جفت از آن را داشته باشند. ظاهر این کفش رسمی و نیمه رسمی است در حالی که پوشیدن آن ها بسیار راحت است.  این بهترین مدل کفش برای استایل های نیمه رسمی است . شما نمی خواهید کفش پوشیدن باعث شود پای تان عرق کند. برای مهمانی های روز کفش های لوفر به رنگ روشن را انتخاب کنید و رنگ های تیره آن را برای مهمانی های شب کنار بگذارید.

1. کفش لوفر

 

2. کفش قایقی

کفش های قایقی دوست هر فرد ماهیگیری هستند و ظاهری دریای به استایل روزمره تان خواهند داد. معمولاً این کفش ها از چرم و لاستیک درست شده اند و بسیار با دوام هستند. همچنین برای روزهای گرم تر و زمانی که در حال مبارزه با عناصر طبیعی روزهای تابستانی هستید (گرمای هوا) پوشیدن این کفش ها شما را بسیار خوشحال تر خواهد کرد این کفش ها برای ملاقات های کاری و نیمه رسمی مناسب هستند. این کفش ها در پا احساس راحتی دارند و راه رفتن شما را راحت تر می کند و به زیبایی با شلوار جین و انواع شلوارک هماهنگ می شود.

2. کفش قایقی

 

3. کفش صندل

در نقطه تلاقی راحتی و استایلیش، کفش های صندل انتخابی فوق العاده راحت هستند. با اینکه برای موقعیت های غیر رسمی ترجیحاً از این کفش تابستانی مردانه استفاده می شود، اما باید حتما روی آن ها سرمایه‌گذاری کنید و نباید با خریدن آن ها احساس پشیمانی داشته باشید. کلید اصلی پیدا کردن یک جفت کفش صندل ایده آل این است که یک جفت کفش و یا چندین جفت کفش را پیدا کنید که رنگ روشنی داشته باشند. این کفش ها کاملاً همه کاره هستند. شما می توانید انتخابی محافظه‌کارانه داشته باشید و رنگ آبی ارتشی کثیف انتخاب کنید و یا رنگ خاکی مات داشته باشید. رنگ بژ ماسه ای ، سیاه یا خاکستری کبوتری رنگ هایی زیبا هستند که می توانید از میان آن ها انتخاب مورد نظر خود را داشته باشید. این کفش های صندل با یک شلوار جین که دقیقاً سایز بدن تان است کاملاً هماهنگ می شود و به وضوح با شلوارک ها نیز بسیار زیباست. شما می توانید شلوار پارچه ای تان را نیز با این کفش ها به راحتی بپوشید.

3. کفش صندل

 

4. اسنیکرز

اسنیکرز کفش های ورزشی هستند که برای ورزش و نرمش ساخته شده اند. با این حال ترند ورزشی این مسئله را تضمین کرده است که این کفش ها برای موقعیت های خاص دیگری نیز مناسب هستند و می‌توانند استایل شما را رسمی تر و یا غیر رسمی تر کند. این کفش ها برای استفاده به عنوان کفش تابستانی مردانه ایده آل هستند و می توانند با شلوار جین اسلیم و شلوارک پوشیده شوند. اسنیکر ها تمام قسمت پا را می پوشاند و ویژگی مشخص آن ها زیره لاستیکی شان است که باعث راحتی آن ها می شود.  متریال هایی که برای تولید این کفش ها استفاده می شود انواع مختلفی دارد که البته همه آنها شامل چرم نیز می باشد که باعث می شود این کفش ها برای موقعیت های نیمه رسمی نیز کاملاً مناسب باشند.

4. اسنیکرز

 

5. صندل ها

لیست کفش های تابستانی بدون حضور صندل ها کامل نخواهد بود. کفش های جلو بسته برای موقعیت‌ های رسمی کاملا ایده آل هستند اما زمانی که دمای هوا بسیار بالا می رود شما می خواهید که حتماً پاهایتان خنک شوند ، خشک باشند و راحت باشید.  استفاده از صندل ها به هزاران سال قبل برمی گردد اما امروزه باز هم از آن ها استفاده می شود و به شما راحتی و کاربردی بودن را می دهند که با هر استایلی هماهنگ می شود. صندل ها با متریال ها و رنگ های مختلفی تولید می شود. مشخصه اصلی آن ها بند آنها است که با کمک آن ها به پای شما متصل می شوند. این بندها روی انگشت ها ، مچ پا و پشت پا قرار می گیرند. صندل های با کیفیت می تواند بسیار استایلیش باشد و زمانی که رنگ های خنثی آن ها را انتخاب می کنید با هر استایلی و همینطور با لباس های راحتی کاملاً به خوبی هماهنگ خواهد شد.

5. صندل ها

 

6. دمپایی فیلیپ فلاپ انگشتی

این دمپایی ها پوششی ایده آل برای آب و هوای گرم و تعطیلات تابستانی هستند. این ها نوعی از صندل ها هستند که بند آن ها به شکل Y است و از بین انگشت اول و دوم شما عبور می کند. این دمپایی ها ظاهری غیر رسمی دارد و به دلیل راحتی فوق العاده آن مورد پسند قرار می گیرد. قیمت این صندلها ارزان است و اغلب از پلاستیک یا پلاستیک تولید شده اند این دمپایی ها بسیار کاربردی هستند زیرا کاملاً باز هستند و باعث می شود پای شما بیش از حد گرم نشود و از عرق کردن آن جلوگیری می کند. در کنار راحتی فوق العاده زیاد آن ها این دمپایی ها با هر استایلی هماهنگ می شود و می توانید آن ها را با شلوارک یا شلوار جین هماهنگ کنید. اما نام آن ها از کجا گرفته شده است؟ به دلیل اینکه هنگام راه رفتن صدای فلیپ فلاپ می دهند!

6. دمپایی فیلیپ فلاپ انگشتی

 

7. کفش های رانندگی

اگر یک جفت کفش می خواهید که راحت و کاربردی باشد دیگر نگردید! کفش های رانندگی انتخابی کاملا مناسب برای شما خواهند بود. کفش های رانندگی برای رانندگی درست شده اند اما کاملاً با استایل‌های مختلف هماهنگ می‌شود و می‌تواند در مواقع مختلف از آن ها استفاده کنید. از جمله در طول تعطیلات و یا بیرون رفتن برای یک نوشیدنی در فصل تابستان. ساختار آن ها پوستی است و بدون توری هستند. به راحتی پای شما در آن ها فرو می رود . کفش های رانندگی با متریال های با کیفیتی از جمله چرم سبک و یا جیر تولید می شود. زیره ی آن ها اغلب از جنس لاستیک روکش دار است که به راننده کمک کند پدال های ماشین را به راحتی فشار بدهد.  این کفش ها لازمه پوشش های تابستانی هستند چرا که به روش‌های مختلف می توانید آن ها را استایل کنید . از استایل های غیر رسمی گرفته تا نیمه رسمی.

7. کفش های رانندگی

 

8. دمپایی اسلایدر

این دمپایی ها انتخابی بسیار محبوب در فصل تابستان هستند زیرا باعث می شود پا های شما نفس بکشد، راحت و کاربردی هستند. این ها کفش هایی هستند که شما می خواهید هنگام رفتن به ساحل و یا استخر آنها را بپوشید زیرا به راحتی از پایتان خارج می شود .اسلایدر ها یک بند پهن بر روی پا دارند که بخش کوچکی از پایتان را می پوشاند اما هیچ بندی روی انگشتان یا مچ پایتان قرار نمی گیرد. این دمپایی ها اغلب از جنس پلاستیک ساخته شده و در رنگ ها و استایل های مختلفی تولید می شوند . به همین دلیل به راحتی می توانید یک جفت از آن ها که مورد پسندتان است را پیدا کنید. اسلایدر ها را با شلوارک یا مایو بپوشید و کمی ریلکس کنید.

8. دمپایی اسلایدر

 

9. اسنیکر های چرم سفید رنگ

این اسنیکر ها بار دیگر به دنیای مد و فشن بازگشته اند. این مدل محبوب دهه ۸۰ و ۹۰ بار دیگر بسیار محبوب شده و در سراسر جهان به استایل های خیابانی اضافه شده اند. اسنیکر های چرم سفید رنگ خبر بزرگ این روز های دنیای مد هستند اما مهمترین بخش پوشیدن این کفش تابستانی مردانه این است که شما باید آن ها را به گونه ای انتخاب کنید که کاملا مدرن به نظر برسد. توصیه می کنیم که استایل های مینیمالیست را که بند سفید و کفی پهن دارند انتخاب کنید. اسنیکر های چرم سفید رنگ انتخابی فوق العاده برای پوشیدن با شلوارهای جین سبک یا یا شلوارک ها هستند. به یاد داشته باشید که آن ها می‌توانند برای مهمانی های شب نیز استفاده شوند . تنها باید مطمئن شوید که مکانی که به آنجا می روید به شما اجازه ی پوشیدن کفش هایی غیر رسمی را می دهد.

9. اسنیکر های چرم سفید رنگ

 

10. صندل های چرم

در طراحی این کفش ها کمی از استایل‌ های روم باستان الهام گرفته شده است و کاملاً لایق امتحان کردن هستند. می توانید با انتخاب یک جفت صندل چرم که امروزه به یک ستاره در استایل های خیابانی تبدیل شده است گلادیاتور درونتان را آزاد کنید و از این ترند جذاب بهره ببرید. توصیه ما این است که این صندل ها را با استایل هایی که پیشرو هستند و بسیار رو به جلو و آینده نگرانه است هماهنگ کنید . چندین بند به شما کمک می کند و شما را مطمئن می کند که از مد افتاده به نظر نرسید و یا به گونه ای به نظر نرسید که انگار همین الان از دوره ی باستانی بیرون آمده اید و از یک موزه خارج شده اید. صندل های چرم همچنین بسیار راحت هستند و به پای شما اجازه نفس کشیدن می دهند. رنگ قهوه ای تیره یا مشکی رنگ های پرطرفدار آن ها هستند و همینطور با هر استایل، با متریال ها و رنگ های مختلف به خوبی هماهنگ می شوند.

10. صندل های چرم

 

سوال های متداول در خصوص کفش تابستانی مردانه

 چه کفشی برای تابستان از بقیه بهتر است؟

بهترین کفش برای تابستان آنهایی هستند که به پاها اجازه ی نفس کشیدن می دهند و راحت هستند. اما گزینه ی مناسب بسته به استایل شما دارد. اگر شما می خواهید به کنار ساحل بروید و یا در کنار استخر وقتتان را بگذرانید اسلایدر ها فوق العاده هستند. صندل ها ظاهری کمی نیمه رسمی تر به شما می‌ دهند و پاهایتان را خنک ، خشک و راحت نگه می دارند. کفش های رانندگی و لوفر ها برای موقعیت های رسمی ایده آل هستند و اسنیکر ها یک انتخاب محبوب و منعطف برای آب و هوای گرم تر هستند به ویژه زمانی که شما از رنگ های روشن و سفید آن ها انتخاب می کنید  .

 کدام کفش تابستانی مردانه امروزه مد است؟

طراحی های متنوع زیادی برای کفش های آقایان وجود دارد اما انتخاب مدلی که همیشه زیبا به نظر برسد به شما این امکان را می‌دهد که مطمئن باشید آن ها را در فصل های دیگر نیز می توانید استفاده کنید. شما با انتخاب یک جفت اسنیکر هیچگاه اشتباه نخواهید کرد. و یا با انتخاب کفش های رانندگی، لوفر ها و صندل ها برای فصل تابستان، انتخابی ایده آل خواهید داشت. مطمئن شوید که آن ها از متریال با کیفیت ساخته شده اند و رنگ های خنثی دارند. این ویژگی ها باعث می شود که کفش هایتان به راحتی با استایل های مختلف هماهنگ شود.

به کفش های تابستانی چه می گویند؟

انواع مختلفی از کفش های تابستانه بسته به استایل مورد نظر شما وجود دارد. این کفش ها شامل اسلایدر ها، صندل ها، اسنیکرز ، دمپایی فیلیپ فلاپ، کفش قایقی ،کفش رانندگی و لوفر ها هستند 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان