//
کدخبر: ۴۰۳۶۹۶ //

انگشتر پرتوفینو؛ ترندی که نباید از دست بدهید

انگشتر پرتوفینو یکی از زیورآلاتیه که با طراحی خاص و مدرنش سروصدای زیادی به پا کرده. برای ساخت این انگشترها، چند حلقه نازک و ظریف در کنار هم قرار می‌گیرن و به هم وصل می‌شن تا اون طرح جذاب نهایی به وجود بیاد.

انگشتر پرتوفینو؛ ترندی که نباید از دست بدهید
به گزارش فرتاک نیوز،

جالب اینجاست که هر کدوم از این حلقه‌ها طرح منحصر به فرد خودشون رو دارن و می‌تونن جزئیات متفاوتی داشته باشن. وقتی این حلقه‌ها کنار هم قرار می‌گیرن، زیبایی و جلوۀ فوق‌العاده‌ای خلق می‌کنن که هرکسی رو مجذوب خودش می‌کنه.

اما چرا انگشتر پرتوفینو به ترند سال 2022 و 2023 تبدیل شد؟ چه چیز خاصی در مورد این انگشتر طلا وجود داره که باعث شده طرفدارهای زیادی پیدا کنه؟ اینجا قراره به این سوالات پاسخ بدیم. ما با همراه باشید.

چرا انگشتر پرتوفینو این‌قدر محبوب است؟

سال 2023 تقریباً به اواسط خودش نزدیک می‌شه و انگشتر پرتوفینو بدون شک به یکی از محبوب‌ترین زیورآلات دنیای جواهرات تبدیل شده. اما دلیل محبوبیت انگشتر پرتوفینو چیست؟

این مدل انگشتر طلا طراحی کلاسیک و مدرن رو در کنار هم به نمایش می‌ذاره. طراحی مارپیچی این زیورآلات باعث می‌شه ظاهر منحصر به فرد و خلاقانه‌ای پیدا کنه. در مواجهه با این انگشتر با طرحی ظریف و زیبا طرفیم که از طلا ساخته می‌شه و به دلیل ساختار هندسی خاصش، درخشش فوق‌العاده‌ای روی دست داره.

استفاده از مروارید، الماس یا سنگ‌های قیمتی و نگین‌های مختلف روی این انگشترها، جذابیت و لطافت بیشتری بهش می‌بخشه. انگشتر پرتوفینو با طرح‌ها و سبک‌های متنوعی در بازار موجوده. این شاخصه به خریداران این انگشترها انتخاب‌های بیشتری میده تا بتونن محصولی مطابق با سلیقه و استایل خودشون خریداری کنن.

البته، نباید فراموش کنیم که برند پرتوفینو در زمینه جواهرسازی اعتبار و شهرت بالایی داره. این شهرت و اعتبار به افراد اطمینان میده انگشتری که  خریداری می‌کنن، قطعاً از کیفیت بالا و طراحی متمایزی برخورداره.

ترکیب دو ترند متفاوت در یک طرح!

وقتی تحولات اخیر ترندها در انواع انگشتر طلا رو بررسی می‌کنیم، با دو ترند متمایز روبه‌رو می‌شیم که هر کدوم تونستن توجهات زیادی رو به سمت خودشون جلب کنن. ترند اول انگشترهای «کوکتل» و «چانکی» هستن که بین سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ در دنیای مد انفجاری به پا کردن و روی دست اکثر سلبریتی‌ها دیده شدن.

SIZL3oFh8nKb

در کنار این مدل‌ها، ترند دومی که در دو سال اخیر مطرح بوده، انگشترهای خوشه‌ای یا لایه‌ای هست که جهان مد رو تسخیر کردن. نکتۀ جذابی که درباره انگشتر پرتوفینو وجود داره، اینه که طراحانش تلاش کردن با ترکیب این دو ترند، زیورآلاتی تولید کنن که طرفدارهای انگشترهای چانکی، کوکتل و چند لایه رو راضی نگه می‌داره!

انگشتر پرتوفینو ساختار چندلایه‌ای داره. همون‌طور که توی تصاویر مشخصه، این لایه‌ها رو حلقه‌های ظریف و باریکی تشکیل میدن که در نهایت یک انگشتر پهن با جلوۀ فوق‌العاده به وجود میارن. جالب اینجاست که توی بعضی مدل‌ها، تفاوت رنگ بین حلقه‌ها و لایه‌های مختلف انگشتر طلا پرتوفینو، هارمونی بسیار زیبایی زیر نور به وجود میاره. 

انگشتری مناسب برای استایل متفاوت شما…

همون‌طور که گفتیم، انگشتر پرتوفینو طلا مدل‌های متنوعی داره. برای همین می‌تونه سلیقه افراد زیادی رو پوشش بده. اگه برای ساخت لایه‌های مختلف این انگشتر جزئیات خاصی به کار نرفته باشه، ما یک انگشتر کلاسیک با طراحی ساده رو می‌بینیم.

اما اگه روی هر حلقه به طور ویژه کار شده باشه و جزئیاتی مثل هندسۀ مارپیچ یا نگین‌های قیمتی بهش اضافه شده باشه، این محصول به انگشترهای جدید «کارتیه» شبیه می‌شه.

نکتۀ جالب اینجاست که خانم‌های طرفدار زیورآلات با رنگ‌های سفید، زرد و رزگلد می‌تونن با خرید انگشتر پرتوفینو تمام این رنگ‌ها رو با هم تجربه کنن. چرا؟ چون بعضی از مدل‌های انگشتر با حلقه‌هایی از رنگ‌های متنوع ساخته می‌شه. همین ظاهر منحصربه‌فرد و دل‌پذیره که باعث شده انگشتر طلا پرتوفینو یکی از محبوب‌ترین ترندهای بازار زیورآلات باشه.

انگشتر پرتوفینو، تعادلی بی‌نظیر بین زیبایی و قیمت 

خیلی‌ها فکر می‌کنن چون انگشتر پرتوفینو از کنار هم قرار گرفتن چند حلقه تولید می‌شه، وزن بیشتری هم داره. در حالی که این‌طور نیست. خریداران این محصول می‌تونن با توجه به بودجه‌ای که دارن، انگشترهای پرتوفینو را با پهنای متنوع خریداری کنن.

طبیعتاً انگشترهایی که لایه‌های ظریف‌تر و نازک‌تری داشته باشن، در عین زیبایی و درخشش خیره‌کننده، قیمت بسیار مناسبی دارن. در ضمن، خانم‌هایی که قصد دارن انگشترهای سنگین و پهن خریداری کنن، می‌تونن مدل‌های پهن‌تر و سنگین انگشتر پرتوفینو رو خریداری کنن. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۶۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان