//
کدخبر: ۴۰۳۱۵۹ //

نماد قلب در جواهرات به چه معناست؟ + ۷ مدل گردنبند با نماد قلب

آیا به دنبال یک گردنبند قلبی برای خود یا عزیزانتان هستید؟ اما در مورد معنای نماد قلب یا بهترین گردنبندهای قلب مطمئن نیستید؟ قلب‌ها نه تنها نشان‌ دهنده‌ ترین، بلکه زیباترین تصاویر هنری هستند و چه به یک نقاشی دیواری آویزان نگاه کنید یا یک جواهر برای عزیزتان، قلب همیشه بیانیه بسیار قدرتمند عشق را منتقل می‌کند. بنابراین جواهرات قلب یکی از پرمعنی ترین جواهرات است و انتخاب جواهرات قلب به شما این امکان را می دهد که خود را به بهترین شکل ممکن بیان کنید. در این مقاله بررسی می کنیم که سمبل قلب در جواهرات به چه معناست و نگاهی خواهیم داشت به انواع گردنبند قلب و معنی آنها.

نماد قلب در جواهرات به چه معناست؟ + 7 مدل گردنبند با نماد قلب
به گزارش فرتاک نیوز،

قدمت جواهرات قلب به اوایل قرون وسطی باز می گردد. آن زمان آغاز ورود قلب به دنیای جواهرات و صحنه های هنری بود و در آن زمان، ادغام طرح های قلب در نشان های خانوادگی خاندان سلطنتی نیز دیده می شد. بین قرن‌های 15 و 16، طراحی تصاویر قلب به ساخت جواهرات نقره و طلا منفجر شد و آنها را بیشتر اشراف و همچنین طبقه بالای جامعه می‌پوشیدند و تقریباً همه کسانی که در آن زمان می‌توانستند چنین جواهراتی را بخرند. سپس، در اوایل قرن بیستم، پادشاه ادوارد هشتم این نوع جواهرات را محبوب‌تر کرد، زیرا عشق خود را به والیس سیمپسون از طریق جواهرات قلب زیبا نشان داد. رابطه او در مطبوعات و در سراسر جهان ثبت شد، و اگرچه ادوارد هشتم به خاطر عشق از تاج و تخت استعفا داد، اما بعدها، جواهرات قلب در محبوب ماند و برای مدت طولانی وجود داشت.

تاریخچه جواهرات با نماد قلب

سمبل قلب در جواهرات به چه معناست؟

اولین جواهرات با قلب به پادشاه ادوارد هشتم برمی گردد، زمانی که او گردنبند طلسم قلب کارتیه را به خانم سیمپسون هدیه داد که روی آن جمله زیبای بلز پاسکال نوشته شده بود. در نهایت، توجه به این نماد در طراحی های جواهرات و ساخته های جواهر فروشان و دوستداران جواهرات ادامه پیدا می کند، چیزی که مدت هاست بر صحنه مد و جواهرات تسلط داشته است. دلیل محبوبیت جواهرات نماد قلب به این واقعیت مربوط می شود که قلب هسته اصلی آناتومی انسان است و در نهایت، این اندامی است که مسئول پمپاژ خون به اندام های بدن است و در عین حال شما را زنده نگه می دارد. بنابراین، اگر مثلاً شما خون اهداء کنید، به معنای واقعی کلمه بخشی از خود را به روح دیگری می سپارید و در معنای عاشقانه، قلب دادن به شخص دیگری به معنای عاشقانه به این معنی است که شما بخشی از خود را به کسی که دوستش دارید تقدیم خواهید کرد. جواهرات الهام گرفته از قلب نشان دهنده این است که شما ذره ای از قلب خود را به فردی که دوستش دارید هدیه می دهید، و هر زمان که آن قطعه جواهرات را بپوشد، عشقی که به او دارید و عشقی که به اشتراک می گذارید به او یادآوری می شود.

بنابراین، در طول قرن ها، قلب در دستبند، آویز، انگشتر و طلسم، در میان انواع دیگر جواهرات یافت می شود. و اگر خود را دیوانه عاشق می‌دانید، ممکن است قفل‌هایی به شکل قلب را دیده باشید یا حتی خریده باشید که برای نشان دادن عشق مشترک بین دو نفر و همچنین تعهد مادام‌العمر آنها به یکدیگر استفاده شده است. شما حتماً متوجه قفل‌های قلبی شکل در صحنه جواهرات امروزی شده اید، شما می‌توانید نام شخصی را که دوست دارید در پشت قفل بنویسید، و آن را قفل کنید. نرده، سپس کلید را دور بیندازید. این ممکن است مورد شما نباشد، اما در قلب خود، این سنت به معنای نشان دادن و ارج نهادن به عشقی است که شما نسبت به آن شخص دارید، و مهمتر از آن، اهمیت استعاری و واقعی این واقعیت است که عشقی که به آن شخص دارید، وجود ندارد و به هر کس دیگری داده یا باز نشود.

سمبل قلب در جواهرات به چه معناست؟

گردنبند با سمبل قلب به چه معناست؟ (7 نوع گردنبند قلب)

اکنون که اصول اولیه را در دسترس نداریم و متوجه شدیم که انواع مختلف جواهرات به چه معنا هستند، بیایید نگاهی به انواع مختلف گردنبندهای قلبی و معنای آنها بیندازیم.

1. نماد گردنبند دوقلوی قلب

گردنبندهای قلب دوتایی یا گردنبندهای قلب درهم، پرمعنی هستند، اما معنای عمیق تری نسبت به گردنبندهای تک قلب دارند. اعتقاد بر این است که قلب های دوتایی برای گردنبندها دلالت بر قلب های در هم تنیده یا دایره ای به هم پیوسته و عشقی بی پایان است. این گردنبند همچنین وحدت و با هم بودن را کامل می کند. به عبارتی گردنبند دوقلوی قلب، انعکاسی از ایده دو نفر عاشق و همیشه در پیوند است.

گردنبند با سمبل قلب به چه معناست؟

2. سمبل آویز قلب باز

یک آویز قلب باز نه تنها زیبا و شیک است، بلکه اهمیت زیادی در دنیای امروز دارد. اگرچه چنین آویزهایی با عشق و محبت همراه است، اما کمی بیشتر از آن است، و این آویز بیشتر از یک جواهر عاشقانه است. گردنبندهای آویز قلب باز، معنایی مذهبی دارند. همچنین اعتقاد بر این است که این آویز نماد باروری یا عشقی است که در همه ما وجود دارد، نه فقط عشق زوج ها. برخی از زنان نیز این آویز قلب باز را به عنوان یک طلسم شانس مهم می دانند که به آنها کمک می کند تا در روزهای سخت حرکت کنند. برخی دیگر نیز آن را نوعی طلسم می دانند که می تواند انرژی منفی و بدشانسی را دفع کند. اما اگر شما هم مانند بسیاری از افراد هستید، آویز قلب باز، مانند سایر انواع گردنبند قلب، نشان دهنده عشق یا تمایل است. از دیگر معانی مرتبط با گردنبند قلب می توان به همدلی بین دو قلب و عشق به کسی که فرسنگ ها از شما دور است اشاره کرد. برای داشتن معنای عمیق، برخی از افراد به دلیل زیبایی و همچنین سطح مهارت مرتبط، چنین گردنبندهایی را می خرند.

سمبل آویز قلب باز چیست؟

3. گردنبند با ضربان قلب

از گردنبند ضربان قلب می توان معانی مختلفی گرفت، اما این گردنبند در بین عاشقان و اعضای خانواده، محبوب و رایج است. برای اکثر مردم، این گردنبند نمایانگر احساس شگفت انگیزی است که وقتی کسی را پیدا می کنید که شما را جذب می کند، به شما دست می دهد. کسی که قلب شما را به دست می آورد و مجبور نیستید تظاهر کنید، زیرا در این نوع عشق و سازگاری بسیار شریک هستید، کسی که شما را درک می کند و شما را همیشه در قلب خود خواهد داشت. اما این همه ماجرا نیست، گردنبند ضربان قلب زمانی که به عنوان یادآوری به خود استفاده می شود کاملاً نمادین است تا همیشه به خرد قلب خود بازگردید، که بتوانید نه تنها با خودتان بلکه با دیگران همدردی کنید. به عنوان مثال، در مدیتیشن و یوگا، ضربان قلب با ریتمی آهسته، یکنواخت و آرام، وارد یک انسجام عمیق می شود که به شما احساس آرامش و تمامیت می دهد. این بر حس خوب شما و همچنین افرادی که با آنها در ارتباط هستید تأثیر می گذارد و از آنجایی که قلب یکی از قابل توجه ترین میدان های الکترومغناطیسی است، وقتی قلب شما با قلب مناسب برخورد می کند یا زمانی که میدان های قلب شما به هم می رسند، یکدیگر را درک می کنید، زیرا در احساسات مشترک هستید، خواه شادی، ترس یا غم. بنابراین، این گردنبند ضربان قلب، سطح انسجام و آگاهی شما را در دنیای شما افزایش می دهد.

بررسی نماد قلب در جواهرسازی

4. گردنبند با صلیب و قلب

این گردنبند برای افراد مذهبی رایج است، و این یادآوری شگفت انگیز مسیح است که جان خود را برای ما می بخشد. صلیب نماد مهم ایمان است.

گردنبند با صلیب و قلب

5. نماد گردنبند قلب و کلید

اگر کلید قلب خود را به کسی بدهید (همانطور که با گردنبند قلب و کلید مشخص شده است)، به این معنی است که تعهد و اعتماد خود را به آن شخص ابراز می کنید. به آن به عنوان یک روش ناگفته برای گفتن فکر کنید. به این معنی که، شما به اینجا تعلق دارید (با من) و برای همیشه خوش آمدید. بنابراین، در روابط عاشقانه، گردنبند به عنوان گام بزرگ بعدی برای عاشقان تلقی می شود، به خصوص زمانی که کلیدهای اصلی خانه های شما رد و بدل می شود.

6. گردنبند قفل قلب

این گردنبند که قفل نیز نامیده می شود، نشان دهنده تعهد یک زوج به دوست داشتن همدیگر و همچنین عشق مشترک است.

7. نماد گردنبند قلب و تیر

در حالی که این نوع گردنبند معمولاً برای نماد احساسات زخمی از یک عزیز استفاده می شود، این گردنبند امروزه معنای جدیدی پیدا کرده است و نماد عشق و اشتیاق بی پایان برای شخصی است که دوستش دارید. این نماد از تیر کوپید می آید، به این معنی که تیر کوپید با هرکسی که اصابت کند، عشقی بی پایان نسبت به فردی که تیر به آن اصابت کرده، خواهید داشت.

نماد گردنبند قلب و تیر

اگر به دنبال بهترین گردنبند قلب برای عشق زندگی خود بودید، اما مطمئن نبودید که کدام گردنبند قلبی را انتخاب کنید، این راهنما شما را به مسیر درست هدایت می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان