//
کدخبر: ۴۰۲۵۶۸ //

ست مانیکور و پدیکور بهاری: ۲۰ ایده خلاقانه و جذاب برای زیبایی ناخن‌های شما

زیبایی و سلامتی موضوعی است که برای تمامی افراد حائز اهمیت خواهد بود. توجه به زیبایی و سلامت ناخن و پوست نیز که امروزه به اولویت بانوان و دختران جوان تبدیل شده است، بازار پر رونقی دارد.

ست مانیکور و پدیکور بهاری: ۲۰ ایده خلاقانه و جذاب برای زیبایی ناخن‌های شما
به گزارش فرتاک نیوز،

در این میان اصطلاحات متعددی به گوش می‌خورند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها مانیکور و پدیکور هستند. داشتن ست مانیکور و پدیکور زیبا و جذاب نیز یکی از علاقمندی‌های بانوان به شمار می‌رود. اگرچه رنگ‌ها و طرح‌های بسیاری مورد توجه بانوان قرار می‌گیرند، ولی باید عنوان کرد که متناسب با هر فصل این رنگ‌ها و طرح‌ها قابل تغییر خواهد بود. در این مقاله به معرفی ۲۰ مدل ست زیبا و جذاب بهاری در این خصوص خواهیم پرداخت.

ست مانیکور و پدیکور چیست؟

 

2a2656f5-ae54-4dcc-b9c5-ae4801670ed9-ابزار-مانیکور-و-پدیکور

در ابتدا شاید بهتر باشد به این سوال پاسخی کامل بدهیم که ست مانیکور و پدیکور چیست؟ این ست شامل ابزاری برای مراقبت و حفاظت از ناخن و پوست دست و پا است. برای زیباتر دیده شدن اکسسوری‌ها و سلامت ناخن و پوست اقدامات مرتبط با آن به صورت دوره‌ای صورت می‌گیرد.

پکیج لوازم مانیکور و پدیکور شامل ابزاری است که برای مراقبت از ناخن‌های دست و پا به کار می‌رود. این ست‌های کاربردی شامل موارد ذیل هستند:

  • ۲ عدد ناخن‌گیر: ناخن‌گیر که یکی برای کوتاه کردن ناخن و دیگری برای گوشه‌های ناخن استفاده می‌شود

  • پوشر کوتیکول: این ابزار برای هل دادن پوست ناخن به سمت عقب به کار می‌رود. با این روش سطح صدفی ناخن بزرگ‌تر و تمیز‌تر خواهد بود.

  • گیرنده کوتیکول: این ابزار برای برداشتن پوست کوتیکول روی ناخن خواهد بود.

  • بافر ناخن: این ابزار برای رفع تیرگی و کدر بون روی سطح ناخن است و به شفاف‌تر شدن آن کمک می‌کند.

  • سوهان ناخن: سوهان نیز برای صاف کردن و شکل دادن به لبه‌های ناخن کاربرد دارد.

قیچی، موچین، سنگ پا و پدهای جدا کننده انگشت نیز از دیگر ابزاری است که در سری اقدامات مرتبط با مراقبت پوست و ناخن به کار گرفته می‌شود.

طرز استفاده از ست مانیکور

 

طرز استفاده از ست مانیکور همانطور که در بالا نیز توضیح داده شد به ترتیب ذیل خواهد بود:

  • در ابتدا بهتر است با مرطوب کردن ناخن‌ها کوتاه کردن آن‌ها را به وسیله ناخن‌گیر آغاز کنیم. در صورت نیاز برای گوشه‌گیری ناخن‌ها از ناخن‌گیر مخصوص استفاده خواهیم کرد.

  • سپس به وسیله یک پوشر کوتیکول باید پوست روی ناخن را به اندازه کافی به عقب هل داد. این کار باید با دقت کافی صورت گیرد، چراکه ممکن است به ریشه ناخن آسیب برسد.

  • در صورت نیاز برای برداشتن پوست و گوشت اضافی دور ناخن باید از نیپر یا گیرنده کوتیکول استفاده کرد.

  • برای درخشان‌تر شدن سطح صدفی ناخن باید از بافر بهره برد. در مورد این وسیله کاربردی از لوازم مانیکور و پدیکور که برای رفع تیرگی ناخن است، نباید زیاده‌روی کرد، چراکه این کار می‌تواند سبب آسیب و نازک شدن ناخن شود.

  • در انتها ناخن برای سوهان کشیدن آماده و مهیا خواهد بود.

در صورتی که افراد تمایل به داشتن طراحی و لاک ناخن داشته باشند، ابزار پیشرفته‌تری برای این حرفه در نظر گرفته شده است. برندهای معتبری اقدام به ارائه خدمات در این زمینه کرده‌اند. ست مانیکور و پدیکور شول یکی از نام آشناترین برندها در این زمینه خواهد بود.

چندین مدل ست مانیکور و پدیکور بهاری

با توجه به اهمیت زیبایی در بانوان خصوصا در فصل بهار که با آغاز سال نو همراه است، موضوع انتخاب طرح ناخن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. در ادامه چندین مدل از بهترین ست مانیکور و پدیکور را با یکدیگر شاهد خواهیم بود.

۱-ست صورتی ساده

 

1-ست-مانیکور-و-پدیکور-صورتی

یکی از زیباترین رنگ‌هایی که تداعی کننده فصل بهار است، رنگ صورتی خواهد بود. این رنگ جذاب با رنگ‌های مختلفی قابلیت هماهنگی دارد. زیبایی این پک مانیکور و پدیکور خاص با داشتن پوستی سالم و زیبا چشمگیر خواهد بود.

۲-ست صورتی بنفش

 

2-ست-مانیکور-و-پدیکور-بنفش

گل‌های بهاری لوندر و رنگ بنفش آن از دیگر طرح‌ها و رنگ‌هایی است که برای فصل بهار به کار می‌رود. این رنگ جذاب می‌تواند جلوه اکسسوری‌ها را چندین برابر کند.

۳-ست آبی فیروزه‌ای

3-ست-مانیکور-و-پدیکور-فیروزه_ای

آبی فیروزه‌ای که رنگی بی‌نظیر در میان ایرانیان محسوب می‌شود، در موارد زیادی کاربرد دارد. لباس، اکسسوری، کیف، کفش، لاک و … از مواردی هستند که این رنگ زیبا در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. همین موضوع سبب کاربرد ست مانیکور و پدیکور فیروزه‌ای برای روزهای پر انرژی بهاری خواهد بود.

۴-ست رنگین کمان

 

4-ست-رنگین-کمان

طرح‌های ساده و مینیمال طرفداران بسیاری دارند. با این حال طرفداران ست مانیکور و پدیکور رنگین کمانی یا رنگارنگ نیز کم نیستند. ترکیب این رنگ‌ها طراوت و شادابی را در پی خواهد داشت.

۵-ست مانیکور و پدیکور فرنچ

 

5-ست-مانیکور-و-پدیکور-فرنچ

لاک فرنچ از زیباترین طرح‌ها برای ست مانیکور و پدیکور است که هیچوقت از مد نخواهد افتاد و همواره زیبایی و جذابیت را به دنبال دارد. این ست قابلیت هماهنگی با تمامی لباس‌ها با طرح‌ها و مدل‌های مختلف را خواهد داشت و از این رو همیشه مورد توجه و انتخاب خانم‌ها است.

۶-ست صورتی با طرح گل

 

6-زمینه-صورتی-با-طرح-گل

بدون شک با نام بهار تصویر گل‌ها در اذهان نقش خواهد بست. طرح‌های گل برای ست مانیکور و پدیکور نیز از بهترین انتخاب‌ها برای ناخن بانوان در روزهای بهاری خواهد بود. زمینه صورتی برای این انتخاب شگفت‌انگیز جذابیت بالایی به این ست خواهد بخشید.

۷-طرح ترکیبی صورتی، آبی

 

7-طرح-ترکیبی-صورتی،-آبی

رنگ‌های پاستیلی و ملایم در روزهای بهاری پرکاربرد هستندو ترکیب این رنگ‌ها نیز به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای ست مانیکور و پدیکور تبدیل شده است.

۸-ست مانیکور و پدیکور قرمز

8-ست-مانیکور-و-پدیکور-قرمز

رنگ قرمز که از پرطرفدارترین رنگ‌ها است در تمامی فصول پرکابرد و زیبا خواهد بود. ست مانیکور و پدیکور قرمز با جذابیت بالای خود جلوه بی‌نظیری خواهد داشت.

۹-ست ترکیب زرد و سبز

9-ست-ترکیب-زرد-و-سبز

رنگ‌های با طراوت زرد و سبز نیز از طرح‌های زیبا محسوب می‌شود. این رنگ‌ها هر کدام به صورت جداگانه و به صورت ترکیب با یکدیگر برای ست مانیکور و پدیکور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱۰-ست سفید و سبز

10-ست-سفید-و-سبز

رنگ سفید با خلوص و زیبایی خود با هر رنگی قابلیت ترکیب دارد و زیبا است. ترکیب این رنگ لطیف با سبز جلوه بی‌نظیری خواهد داشت.

۱۱-ست پدیکور و مانیکور مشکی

11-ست-مانیکور-و-پدیکور-مشکی

رنگ مشکی با تمام سادگی خود برای تمامی مراسم‌ها و فصول سال مناسب است. این ست پدیکور و مانیکور برای فصل بهار و استایل اسپرت توصیه می‌شود.

۱۲-ست فرنچ صورتی

12-ست-فرنچ-صورتی

ست پدیکور و مانیکور صورتی رنگ برای فصل بهار زیبا و شگفت‌انگیز است.

۱۳-ست فرنچ نگین‌دار

13-ست-فرنچ-نگین_دار

ست مانیکور فرنچ همانطور که عنوان شد بسیار کاربردی و محبوب است، این ست زیبا با نگین‌های رنگین و متعدد جلوه‌ای دو چندان خواهد داشت.

۱۴-ست‌ سرمه‌ای و سفید یا زرد و سفید

14-ست-سرمه_ای-سفید

ست پدیکور سرمه‌ای شاین‌دار با ترکیب رنگ سفید بسیار زیبا خواهد بود.

۱۵-ست یاسی و سفید

15-ست-یاسی-و-سفید

رنگ یاسی با ترکیب رنگ سفید با استفاده از گل‌های برجسته سفید رنگ تداعی کننده فصل بهار است.

۱۶-طرح سفید مشکی نگین‌دار

16-طرح-سفید-مشکی-نگین_دار

ترکیب رنگ سیاه و سفید از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای خانم‌ها خواهد بود. این ترکیب شگفت‌انگیز با نگین‌های زیبا جلوه‌ای بی‌نظیر خواهد داشت.

۱۷-طرح بنفش و زرد

17-ست-بنفش-و-زرد

یک استایل زیبای بهاری با مانیکور و پدیکور بنفش و زرد تکمیل خواهد شد.

۱۸-طراحی سفید، مشکی و سبز

18-طراحی-سفید،-مشکی-و-سبز

ترکیب مشکی و سفید با رنگ سبز با طراحی‌های مینیمال طرفداران زیادی دارد.

۱۹-طرح پر

19-طرح-پر

طراحی نقوش پر، ماه و ستاره با ترکیب سفید و مشکی زیبایی منحصر به فردی خواهد داشت.

۲۰-ترکیب صورتی و قرمز نگین‌دار

20-ترکیب-صورتی-و-قرمز-نگین_دار

ترکیب رنگ‌های جذاب صورتی و قرمز که با نگین آراسته شده باشد، ایده خوبی برای ست مانیکور و پدیکور بهاری است.

کلام آخر

رنگ‌های زیبا در کنار مراقبت‌های مختلفی که روی پوست و ناخن صورت می‌گیرند، نه تنها روی زیبایی هر چه بیشتر ناخن تاثیر خواهند گذاشت، بلکه به داشتن پوستی سالم، بدون چروک و لطیف کمک خواهد کرد. ست مانیکور و پدیکور طرح‌های بهاری با ترکیب رنگ‌های صورتی، سفید، بنفش، یاسی، ارغوانی، سبز و … جلوه بی‌نظیری خواهند یافت. رنگ‌های سفید، مشکی در کنار فرنچ یا نگین آراستگی بیشتری را برای ناخن‌های خانم‌ها به ارمغان می‌آورند.

با کمک لوازم مانیکور و پدیکور افراد مبتدی نیز می‌توانند مراقبت‌های ناخن و پوست را در منزل نیز انجام دهند. این مراقبت‌ها که شامل اقدامات مانیکور و پدیکور خواهد شد، سبب طراوت پوست و جلوگیری از شکنندگی ناخن می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان