//
کدخبر: ۳۶۵۹۰۰ //

مدل مانتو و استایل خیابانی برای طرفداران سبک مینیمال / هر مدلی میخوای بیا اینجا

بسیاری از خانم ها هستند که می خواهند تغییری به سبک و استایل خود بدهند و استایلی جدید را انتخاب کنند. پیشنهاد ما به شما انتخاب سبک مینیمال است که درحین سادگی و استفاده از رنگ های محدود و خنثی خیلی شیک می باشد.

مدل مانتو و استایل خیابانی برای طرفداران سبک مینیمال / هر مدلی میخوای بیا اینجا
به گزارش فرتاک نیوز،

به تازگی بسیاری از مردم به سمت استفاده از لباس های گشاد و راحت روی آورده اند. پس بهتر است شما هم اگر تا به حال این مدل لباس ها را امتحان نکرده اید یا به دلیل سادگی زیاد خیلی توجهی به آنها نداشته اید، امسال کمی جسارت به خرج دهید و انتخاب متفاوتی داشته باشید تا طرفدار همیشگی این استایل جذاب و راحت شوید.

لباس های سبک مینیمال برش ها و مدل های ساده ای دارند و بیشتر در رنگ های خنثی مثل خاکستری، کرم، سفید، مشکی و ... هستند. جنس پارچه آنها هم اصولا لینن و کتان است.

استایل مینیمال چیست؟

مینیمالیسم، نوعی نگرش است که در همۀ ابعاد زندگی انسان مدرن بازتاب یافته است. استایل مینیمال زنانه، در واقع، به معنای پیاده کردنِ معیارها و عناصرِ کلاسیک در قالب مدرن و امروزی است.

اگر استایل کلاسیک زنانه را دوست دارید؛ اما می خواهید کمی امروزی تر باشد و سلیقۀ خودتان هم در انتخاب لباس هایتان دخیل باشد، استایل مینیمال زنانه، بهترین انتخاب شما خواهد بود.

زنی که بر اساس استایل کلاسیک مینیمال لباس می پوشد، ظاهری ساده و بی زرق و برق دارد و استایلش همیشه بر اساس استانداردهای جهانی جذاب است. لباس های مینیمال را می توانید سال های سال بپوشید، بدون اینکه از چرخۀ مُد خارج شون؛. در واقع، استایل مینیمال باید بازتاب درون شما باشد.

ac-image-Wi1661714480Fu

استایل زیبا مناسب با کفتان

اول از همه برای این که ذهن شما را باز کنیم توضیح مختصری در مورد کفتان برایتان می آوریم. کفتان به نوعی از روپوش بلند و گشاد می گویند که آستین های تنگی دارد. این مدل لباس از گذشته در میان ایرانیان هم رواج زیادی داشته و از لباس های محبوب بوده است.

نمونه ی اول آن استایل کفتان جلو باز با لباسی است که مورد علاقه ی شماست. این استایل یکی از سبک ترین و مناسب ترین ها برای فصل گرماست. شما می توانید آن را با یک کمربند زیبا ست کنید و استایل مناسبی را برای خودتان درست کنید. این مدل لباس هم برای صبح مناسب است و هم برای شب. پس نگران جمعی که می خواهید وارد شوید نباشید و اگر انتخاب شما کفتان است در آن تردید نکنید.

شاید شما دوست نداشته باشید لباسی که به تن می کنید مشخص باشد. در این صورت می توانید از کفتان جلو بسته استفاده کنید. این مدل از کفتان یکی از محبوب ترین مدل های آن است. علت این محبوبیت آن است که برای ست کردن با لباس های دیگر خود به دردسر نمی افتید. تنها مواردی که باید حواستان باشد کیف و کفش است که با استایل حجاب شما ظاهر مناسب داشته باشند.

اگر شما علاقه ای به پوشیدن لباس های رنگارنگ ندارید، می توانید کفتان خود را تک رنگ انتخاب کنید. انتخاب یک کفتان تک رنگ استایل حجاب زیبایی را برای شما درست می کند که از ترندهای سال ۲۰۲2 است. در این انتخاب حواستان به رنگ های ترند امسال باشد. پیشنهاد ما به شما رنگ های پاستلی، سفید و مشکی است. در ضمن به یاد داشته باشید که روسری یا شال خود را به همان رنگ انتخاب کنید.

ac-image-ld1661713757An

کت زنانه و مانتو کتی مناسب برای استایل مینیمال

کت بلیزر کلاسیک و کت جین، جایگاه ویژه ای در استایل مینیمال دارند. همۀ خانم های خوش تیپ باید در کمد لباس هایشان کت بلیزر زنانه داشته باشند، چرا که این کت برای هر استایلی مناسب است. این کت را به همراه هر گونه شومیز، تیشرت، جین، شلوار و کفش، می توانید بپوشید. فقط به یاد داشته باشید که پارچۀ کت بلیزرتان نباید ریون یا پلی استر باشد، چرا که هم باعث می شود عرق کنید و هم اصلا شیک نیست.

پارچۀ پشمی، پارچۀ لینن و پارچۀ ژرسه، گزینه های بسیار خوبی برای کت بلیزر زنانه هستند. پارچۀ پشمی برای فصل های پاییز و زمستان مناسب است و پارچه لینن برای بهار و تابستان. شست و شوی پارچه ژرسه نیز بسیار ساده است.اگر می خواهید طبق اصول استایل مینیمال لباس بپوشید، نباید کت های بلیزر با دو ردیف دکمه انتخاب کنید، چرا که بسیار قدیمی به نظر می رسند؛ اما کت های بلیزری که یک ردیف دکمه دارند، ظاهری ساده دارند و می توانید بدون اینکه قدیمی شوند و از مُد بیفتند، ده ها سال آن ها را بپوشید. رنگ های سرمه ای، آبی تیره، خاکستری تیره و روشن، مشکی، سفید و سفید عاجی، گزینه های مناسبی برای کت بلیزر زنانه هستند.

ac-image-5j1661713823D6

مانتو لینن در خیابان ها

لینن سال های زیادی است که مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. پارچه لینن نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. عمر لینن مانند دیگر پارچه های موجود در بازار کوتاه نیست و همیشه در صحنه مد حرفی برای گفتن خواهدداشت. در بهار و تابستان بعدی همچنان شاهد حضور این جذاب دوست داشتنی در پارچه فروشی ها و خیابان های شهر هستیم. در این مقاله قصد داریم چند استایل خیابانی یا به اصطلاح استریت استایل را با پارچه لینن طراحی کنیم.

طراحان لباس اصولا بر این باور هستند که استایل های خیابانی از قانون و ترند خاصی پیروی نمیکنند. افراد با توجه به سلیقه و نظر خود می تواند یک استریت استایل زیبا طراحی کنند. اما این نکته که در این استایل های خیابانی لینن همواره جایگاه ویژه ای دارد بر هیچ کس پوشیده نیست. همانطور که گفته شد لینن به علت تنوع رنگی بالایی که دارد در طراحی های لباس جایگاه خاصی دارند. این تنوع رنگ، طراحی مانتوها و شلوارهایی که در استایل های خیابانی به کار میروند را راحت تر می کنند.

اهمیت اکسسوری در استایل مینیمال

اکسسوری ها را معمولاً نادیده می گیریم؛ اما جالب است بدانید که اکسسوری، قدرتمندترین ابزارِ هر استایلی به شمار می رود. اکسسوری می تواند ظاهر استایل شما را به طور کامل تغییر دهد. در انتخاب اکسسوری خیلی دقت کنید. باز هم تاکید می کنیم، سعی کنید اکسسوری های با کیفیت بخرید؛ اکسسوری هایی که هیچ وقت از مُد نمی افتند. اکسسوری های باکیفیت و شیک می توانند استایل شما را کاملاً تغییر دهند.

یادتان باشد که در استایل مینیمال، اکسسوری ها جلوۀ خاصی به استایلتان می بخشند و به دلیل سادگی، دیگر عناصر استایلتان، کاملاً به چشم می آیند. اگر استایل مینیمال را انتخاب کرده اید، به جای استفاده از چندین زیورآلات، از یک وسیلۀ زینتی ساده و خاص استفاده کنید.

شال و روسری مینیمال

در استایل مینیمال شال و روسری از مهم ترین اجزا محسوب می شود. اگر شما مایل به این هستید که این نوع سبک پوشش را داشته باشید. بهتر است حتما به خرید شال و روسری ساده با رنگ های سفید ،سیاه ،خاکستری و رنگ های یکدست فکر کنید و از این مدل در کمد خود داشته باشید. در این استایل بهتر است از شال های رنگ روشن با بافت پر تراکم و نازک استفاده کنید. نکته دیگر اینکه لازم نیست انتخاب هایتان بر روی رنگ های گرم باشد بلکه مینیمالیست بیشتر به سمت رنگ های سرد مایل است.

راهنمای انتخاب رنگ و ساخت استایل به سبک مینیمالیسم

ترکیب سیاه و سفید ، ساده و کلاسیک است که هرگز در ساخت استایل جایگاهش را از دست نمی دهد. این تضاد بالای رنگ ها استایل بسیار راحتی است که به هیچ عنوان شما را در انتخاب ست رنگ اکسسوری با لباستان نگران نمی کند. از جمله سلبریتی های مشهوری که از این ترند استایل بسیار استفاده می کنند ، می توان از ویکتوریا بکهام نام برد.

استایل خنثی با کسل کننده تفاوت دارد. این سبک لباس ها اساس و پایه کمد لباستان هستند. با این ظاهر شما می توانید به راحتی هر چیزی را با آن ست کنید ، و هر چه بیشتر و بیشتر این لباس ها را بپوشید، دیگران متوجه آن نخواهند شد. برای مثال تیلور هیل و مگان مارکل از سلبریتی های معروفی هستند که از این سبک رنگی و استایل مینیمال، بسیار بهره می برند.

رنگ مشکی ، اسلیم ترین رنگ برای شماست که می توانید همیشه بپوشید. استایل تمام مشکی برای هر تیپ بدنی متناسب دیده می شود. زمانی که جین مشکی یا ساپورت مشکی را با کفش پاشنه بلند می پوشید، شما را بلند تر به نظر رسانده و پاهایتان را اسلیم و لاغر جلوه می دهد. اکثر سلبریتی ها از ویکتوریا بکهام گرفته تا کارداشیان ها همواره به این استایل علاقه مند هستند.

علاوه در نقاشی ساختمان ، ظاهر تمام سفید یک ظاهر بسیار تاثیر گذار را به مخاطب جلوه می دهد. برای مراسم ازدواج دوستان نزدیک و صمیمی و به خصوص در تابستان این استایل تمام سفید بسیار ایده آل خواهد بود. قطعا هیچ رنگی با طراوت تر و نو تر از سفید نیست.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به پوشش یکدست و یکرنگ علاقه مندید اما حس می کنید که کمبودی حس می شود ، چرا یک رنگ نا همسان را به استایلتان اضافه نمی کنید؟ رنگهایی مانند قرمز ، سبز و رنگهای نئونی. جسیکا آلبا از جمله ستارگانی است که این سبک را بسیار مورد استفاده قرار میدهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان