//
کدخبر: ۳۹۹۹۹۷ //

آرایش لب: ترفندهایی که احتمالا نمیدانید | با چند تکنیک ساده لب‌های خود را زیباتر کنید؟

آرایش لب یکی از مهم ترین و حیاتی ترین بخش‌های آرایشه! آرایش لب تمام کننده و تکمیل کننده‌ی آرایش صورته و به چهره حالت میده.

آرایش لب: ترفندهایی که احتمالا نمیدانید | با چند تکنیک ساده لب‌های خود را زیباتر کنید؟

 میکاپ لب یا آرایش لب برای همه‌ی مدل‌های لب یکسان نیست و هر نوع و شکل لب میتونه مدل آرایش لب متفاوتی داشته باشه. شما ممکنه لب‌های گوشتی و پر یا لب‌های نازک داشته باشید. یا بعضی‌ها کمان لب بالای قوس دار و بعضی صاف دارند. با ما همراه باشید تا ترفند‌های آرایشی رژ لب رو براتون بگیم.. 

آرایش کردن این قدرت رو داره که به هر مدل لبی، چه نازک باشه و چه برجسته، زیبایی بده و اون رو به بهترین و جذاب‌ترین حالت در بیاره. 

توی این مطلب به ترفند‌هایی برای آرایش لب که کمتر جایی ممکنه پیداش کنید اشاره می‌کنیم.

1. آبرسانی لب خیلی خیلی مهمه. موقع آبرسانی لب به جمله‌ی "هرچی بیشتر، بهتر" توجه کنید. وقتی می‌خواید از آبرسان لب یا بالم لب استفاده کنید اون رو حسابی به همه جای لب از جمله خط لب بزنید و تا میتونید صبر کنید تا کامل جذب بشه و بعد روش آرایش کنید.

2. اگر می‌خواهید لب‌هاتون رو از اندازه ای که هست بزرگتر نشون بدید،‌ موقع خرید رژ لب یک خط لب دقیقا همرنگ اون رو هم بخرید. با کمی بیرون کشیدن خط لب از مرز لب واقعیتون می‌تونید به راحتی کمی لب‌هاتون رو بزرگتر نشون بدید. اما توجه کنید که حتما با توجه به مدل و شکل لب‌هاتون انتخاب کنید که لب بالا رو بزرگتر کنید یا لب پایین رو، نه هر دو با هم. این کار باعث میشه نتیجه نهایی خیلی طبیعی‌تر باشه و در نهایت لب‌های زیباتری داشته باشید.

بزرگ نشان دادن لب

3. این نکته هم مربوط به خرید رژ لب و هم مربوط رژگونه میشه. اگر از رژ لب روشن استفاده می‌کنید، موقع خرید لوازم آرایش توجه کنید که رنگ‌هایی که برای رژ لب و رژ‌گونه انتخاب می‌کنید از یک خانواده باشن. این کار باعث میشه آرایش شما هارمونی بیشتری داشته باشه و خیلی زیباتر به نظر برسه. در مورد استفاده از رژ گونه همیشه می‌گن " هرچه کمتر بهتر ". با انتخاب رنگ رژ گونه و رژ لب از یک خانواده رنگ چه در خرید آنلاین رژ لب و چه در خرید حضوری می‌تونید با ایجاد هارمونی از رژ گونه‌ی کمتری استفاده کنید و آرایش قشنگ تری داشته باشید.

4. شما هم عاشق کارهای متفاوت هستید ؟ موقع خرید لوازم آرایش یک رژ لب مات مایع و یک رژ لب معمولی دقیقا با یک رنگ یا با تفاوت رنگ در یک خانواده رنگی بخرید. یکی از کارهای جالبی که میشه کرد تلفیق یک لایه رژ لب مایع مات در لایه‌ی اول و یک رژ لب معمولی ( غیر مات ) بر روی اونه. اینجوری بافت و رنگ خاص مورد علاقه‌تون رو ایجاد کنید و رژ لبی با قدرت رنگی خیلی بالا خواهید داشت.

5. برای داشتن آرایش لب خیلی تر و تمیز، موقع زدن رژ لب روی خط لبتون از یک اسفنج زاویه دار آرایشی یا یک کارت استفاده کنید. به این وسیله می‌تونید از بیرون زدن رژ لب از خط لب یا همون مرز لب و پوست صورت جلوگیری کنید.

6. دوست دارید لب‌های برجسته داشته باشید؟ موقع خرید لوازم آرایش همیشه یک رژ لب روشن هم به سبد خریدتون اضافه کنید. از رژ لب روشن در وسط لب بالا و پایین استفاده کنید تا حالت هایلایت ایجاد کنید. این کار باعث میشه لب‌های شما برجسته‌تر به نظر برسه. به این کار کانتور و هایلایت لب هم گفته می‌شه.

7. در خرید آنلاین رژ لب به توضیحات و کاربرد‌های هر رژ لب توجه کنید و با توجه به نیازی که دارید و آرایشی که دوست دارید داشته باشید خرید کنید. رژ لب‌ها انواع مختلفی دارند که ممکنه برای یک نوع آرایش خاص از دیگری مناسب‌تر باشند.

8. شاید تعجب کنید ولی خیلی‌ها نمیدونن لب پایینشون کجا تموم میشه! یعنی دقیقا خط لب پایین کجاست. برای کشیدن خط لب پایین سرتون رو به عقب خم کنید تا دقیقا ببینید خط لب پایینتون کجاست و دقیقا روی بیرونی ترین نقطه‌ی لب خط بکشید.

9. برای بالا بردن دوام رژ لب موقع خرید آنلاین رژ لب یا خرید حضوری کاغذ جذب کننده‌ی چربی بخرید. لایه‌ی اول رژ لب رو بزنید، روغن اضافه رو با کاغذ جاذب چربی بگیرید و بعد لایه‌ی دوم رو بزنید.

10. قبل از زدن رژ لب، کمان بالای لب رو با یه هایلایتر یا همون کانسیلری که استفاده می‌کنید روشن کنید و بعد رژ لب بزنید. اینجوری لب‌هاتون خیلی طبیعی برجسته تر به نظر می‌رسه.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان